Important Announcement for Consular Assistance in Cebu on 19 and 20 August 2015

Gestart door yepyep, donderdag 30 juli 2015, 08:39:34

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Geachte hr. Klootmans,



Ja hoor dit is mogelijk.

U mag een afspraak maken met de consulaire afdeling via dit mail adres.

De consulaire afdeling van de ambassade is open op maandag tot en met donderdag in de middag en op vrijdagen in de ochtend.

Maar er komt binnenkort ook een collega langs om in Cebu consulair spreekuur te houden in een hotel.

Dat is op twee dagen, woensdag 19 en 20 augustus, misschien wilt u daar gebruik van maken ?



Laat u mij weten waar uw voorkeur naar uitgaat, dan maak ik een afspraak voor u.



Met vriendelijke groet,

xxxxxxx

bananacreek

Ja, inderdaad dat was snel............. :thumb: :thumb:

Maar ja Airport Waterfront weer 50 peso extra met den taxi....... :denk: :denk:

En maar naar die meter gluren............. :lachen: :lachen:....5 of 3 peso fooi ?............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:


Maar Manila in 2016 wordt zeker een paar duizend extra.............. :lachen:

Grote vraag is nu of ze het nieuwe paspoort vanuit Manila naar Dumaguete willen opsturen per LBC als ik daarvoor eerst betaal....vroeger kon dat wel en ook vanuit Cebu toen het consulaat nog bij Aboitiz zat............

Amice

Het door de ambassade laten opsturen koste n paar jaar geleden P200( voor manila) en gebeurd door een koerier die door de ambassade is geselecteert en wellicht gecontroleerd. Ik dacht dat het bedrijf Presto heette.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag 31 juli 2015, 13:11:07
Maar ja Airport Waterfront weer 50 peso extra met den taxi....... :denk: :denk:

Jammer dat de vluchten van Cebu Pacific tussen Dumaguete en Cebu nu in de namiddag worden uitgevoerd, vroeger was dat vroeg in de ochtend en dan kon je dezelfde dag nog met de bus terug naar Dumaguete

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 31 juli 2015, 15:24:36
Citaat van: bananacreek op vrijdag 31 juli 2015, 13:11:07
Maar ja Airport Waterfront weer 50 peso extra met den taxi....... :denk: :denk:

Jammer dat de vluchten van Cebu Pacific tussen Dumaguete en Cebu nu in de namiddag worden uitgevoerd, vroeger was dat vroeg in de ochtend en dan kon je dezelfde dag nog met de bus terug naar Dumaguete




Die nep fokker maakt een hoop lawaai.........maar is geen Fokker?...... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Nee...een ATR 72-500



Internet:



In 1976 vloog ik van Brussel naar Amsterdam in een Fokker en dat was een ellende en daar zat je in te schudden alsof je in een reuze vibrator zat........ :lachen: :negatief: :negatief:

Was een toestel van SABENA dacht ik.............



:denk: :denk: :denk: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :benweg: :benweg: :benweg: