Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

een cadeautje

Gestart door hakke, zondag 9 augustus 2015, 23:21:00

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Citaat van: jens op woensdag 12 augustus 2015, 11:34:07
Citaat van: jamietagabundok op woensdag 12 augustus 2015, 01:17:44
Citaat van: LMBen op dinsdag 11 augustus 2015, 16:26:04
Weet niet of ze een beetje handig zijn.
Anders voor pa eenn goede zaag meenemen of ander gereedschap



  :thumb:   Baron, een zaag hebben ze langer wat aan dan een plak chocolade

   En als ze denken dat ze harder moeten werken , so what ?    Zou mooi zijn dat ze het niet alleen denken, maar ook gingen doen.

Ik heb er zelf niet aan gedacht om zaag mee te nemen, maar als ik zie met wat een versleten zagen de timmerlui hier rondlopen, die zijn al honderden keren geslepen die zagen is bijna niks meer van over.

Ik heb zelf een nieuwe gekocht hier , staan ze allemaal kwijlend bij te kijken   :lachen:   Van het merk Stanley
niet mee eens , zo'n moderne zaag van Stanley of bahco enz enz , zijn vaak gehard en kunnen niet worden geslepen ,een beetje timmerman slijpt zijn zaag zelf. dus een goede vijl er bij mee geleverd is een must.

wat het werken betreft ? , heb ik zeker respect voor die klanten en dan bij die warmte  :hoedjeaf: . maar zeker geld dit niet voor de gehele bevolking .






Goed opgemerkt Jens  :thumb:     De zagen met geharde tanden zijn om weg te geven in  Ph. dus niks

Want willen ze dat ding slijpen breken de tanden eruit waarschijnlijk of ze vijlen zich een bult   :lachen: