Reisverslag Puerto Galera, Mindoro, vertrek 30-9-2015

Gestart door JC, vrijdag 21 augustus 2015, 09:38:07

Vorige topic - Volgende topic

JC

Hoi,

Ik ga over 39 dagen weg!!  (aftellen dus!)

Gisteren mijn 59 dagen visum opgehaald, voor het blog en de uitleg daarover klik je hier

Ik open dit topic zodat ik hier af en toe wat foto's en reiservaringen kan posten. Ikzelf ben de mening toegedaan dat een reis begint met de voorbereidingen. Voor mij is de voorpret heel belangrijk.  :happy: En na het in ontvangst nemen van mijn visum is voor mij de voorpret echt begonnen!

Sommigen van jullie volgen mij al op de sociale media en lezen mijn website. LEUK!  :thankyoufw5:
En die weten dus al dat ik alles verkocht heb in Nederland en al een jaar aan het voorbereiden ben. Ik ga voorgoed dit land en Europa verlaten. Waar mijn reis zal eindigen? Geen idee. Aangezien ik van 'slow-travel' hou, zal ik voorlopig in de Filippijnen zijn en hou ik jullie in dit topic op de hoogte (en via de overige kanalen uiteraard)

Reizen jullie mee?



Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

Rich

Ja, ik lees en volg zeker mee  :thumb:

Goeie reis en veel plezier!
Rich de Nederbelg.

jiggy

Ook ik lees en reis graag virueel met jou mee !
Inderdaad , ik kan beamen : de voorbereiding maakt een belangrijk deel uit van de reis. En in jouw geval, definitief de deur dichttrekken in Nederland moet wel een bijzonder spannende ervaring zijn...

Goede reis en.. met foto's zullen we uiteraard meer kunnen "meereizen"!

Baliw-katok

 :thumb: goede reis toegewenst !
Ik kijk alvast uit naar foto's en verslagen.



bruno13


stijn54


JC

Leuk zeg al jullie reacties, dank jullie wel!  Ik zal proberen veel foto's en video te plaatsen.

Voor diegene die erg nieuwsgierig zijn hier een paara linkjes naar mijn bagage in grote lijnen

En wat ik tegenkwam in mijn speurtocht om iets anders tegen die ellendige muggenbeten te vinden dan DEET, iets wat vriendelijker en minder giftig is. en het werkt fantastisch en is spot goedkoop!!

En foto's.....this is me in de Noordzee..........





binnenkort maak ik er 1 in een heel andere zee  :zon7ie2: hahahaha!

Nogmaals dank voor jullie leuke reacties.  :thumb:

Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

klootzakken (voorheen Jens)

 :respect: voor je beslissing ,  :picsplease: daar houden wij van hiero . en natuurlijk gaan we je volgen .

veel plezier . :daag:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.