Wat was de mooiste, leukste plek waar je bent geweest in PH ?

Gestart door koy, dinsdag 25 augustus 2015, 20:02:48

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Wat je er aan hebt om zo'n berg te beklimmen  :weetikniet: , ben hier om te rusten en te genieten , de enige berg die ik nog zou beklimmen is mijn vrouw moest ze zwanger zijn  :lachen: :lachen: . 'k Geef toe ben nogal van de luie kant, maar kan er wel inkomen dat er mensen zijn die graag bergen beklimmen, hoewel ik er het nut niet van inzie om je af te beulen.  :floet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

jamietagabundok

 :lachen:   Eh, ja dat is momenteel ook het enigste bergje dat ik af en toe beklim , mijn hoogzwangere vriendin    :lachen:

Ik maak wel ieder ochtend flinke wandeling als training zeg maar , ieder dag stuk verder, ik kan vanaf mijn huis ook een heuvelrug zien liggen daar wil ik eigenlijk heen , om ook klimmen te trainen.


En berg klimmen is niet alleen afbeulen, maar ook genieten van natuur en uitzicht.  In mijn tempo wat ik aankan, ben geen 20 meer  helaas   :negatief:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: josv op zaterdag 29 augustus 2015, 14:44:11
Ik vind de  :smiley-philippines: nou niet echt mooi of leuk uit touristies oogpunt gezien. Tis het allemaal "net niet".

Waar ik wel van onder de indruk was, was in Pampanga, in de gebieden waar Mount Pinatubo z'n as terecht kwam.





Echt bizar om daar rond te kijken.



het is het allemaal net niet , ben ik volledig met jos eens . een ieder mag hier dus anders over denken.

het verkeer vind ik een ware nachtmerrie , en net een lachfilm en leuk om te zien .  :lachen:

tegen de tijd dat je de cultuurschok te boven bent heb je het land ook gezien , het is overal het zelfde en echt toeristische plaatsen zijn er maar weinig. tenminste iets waar je met je gezin eens een hele dag kunt vermaken zonder er uitgekeken te geraken.

tsja, als je nog nooit een palmboom met een coccusnoot er aan hebt gezien , is dit natuurlijk leuk om eens te zien . maar het is niet iets waar je nu de hele dag naar kunt kijken .

daar tegen lijkt mij de onderwater wereld rond de Filippijnen schitterend . denk dat dit wel een aanrader is voor menig duiker .

oceaan park in manilla is leuk om te zien maar naar 2 uur ben je daar ook uitgekeken , alhoewel het voor ons wel even lekker is om op het eis te staan bij de pinguïn al daar.

de weg van Ormoc naar baybay is wel leuk om te doen 42 km , ik heb er eens naar hevige regenval 7 watervallen gezien , iets wat maar sporadisch voorkomt al daar.

al met al is het de eerste keer heel erg leuk als je de Filippijnen aan doet , de 2e keer word het al flink minder .

1e keer Filippijnen. de inwoners van de fils zijn erg gastvrij en vriendelijk ,zij proberen je dan ook lachend de laatste peso uit je zak te kloppen  :jajaja:  :lachen:

2e keer Filippijnen.  zelfde verhaal , tsja het zijn ook wel zielige mensen daaro , ik weet het wel , dan maar een peso meer betalen .

3e keer Filippijnen. zelfde verhaal , maar nu ben ik net Zeeuws meisje , geen peso te veel hoor .

4e keer Filippijnen, zelfde verhaal , laat ze verrekken die leuke gastvriendelijke mensen.

5e keer Filippijnen, zelfde verhaal,  :shoot13lj7:  .


tsja waar is het nu leuk op de fils , :weetikniet: , het is overal het zelfde en het is het net niet.

lang leve de Filipijnen . :lachen: 
   

     
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.