Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Malapascua

Gestart door Herbie, zondag 6 december 2015, 10:01:27

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Vorig jaar mooie duiken gedaan in Malaspacua & Moal Boal. Hier een filmpje er over. volgend jaar april ga ik er terug naar toe.

https://youtu.be/DHeicu47rwQ


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

Knap gedaan  :thumb:

Prachtig die onderwaterwereld maar ik zou het niet durven en ik hou het bij snorkelen  :lachen: :duiken: :duiken:  want ik vind dat diepzeeduiken erg benauwend.

Zou zo weer terug willen als ik die eilandjes en sandbars zie.  Malapascua zal voor een volgende keer zijn denk ik.
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Mooie beelden ja. Bedankt voor het delen. Ik geloof niet dat ik me echt op mijn gemak zou voelen tussen al die haaien maar wel kicken natuurlijk.  :thumb:  :thankyoufw5:

Ifugao

Geweldig Herbie!!  Ik ben in 2014 twee keer op Moalboal wezen duiken, erg mooi. Ik vond Pescador Island wel mooi maar veel te druk, je zag door de duikers de natuur niet meer. Dichter bij de kust van Moalboal vind je erg mooie en stijle "drop-off's". Erg de moeite waard. Malapascua staat nog op mijn verlang-lijstje.
Verder vond ik het duiken in Batangas (Anilao) beter dan Moalboal.
Mooi camera werk trouwens!

Herbie

Ik heb dat niet gefilmd hoor, ik neem alleen foto's. Albert Kang is de maker er van. Staat helemaal rechts op het begin van de film. Ik en mijn vrouwtje helemaal links
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

@Ifugao waar heb je verbleven in Batangas Anilao? En in welk duikcenter ben je geweest. Want als ik zo de prijzen wat bekijk, liggen ze heel hoog.
In Malapascua verblijf ik een week van 23 april tot 1 mei, de rest van mijn dagen heb ik nog geen planning voor.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

joost


Hallo.
Wij, Connie en ik , gaan morgen voor drie dagen naar Malapascua exotic Island & beach resort. We zijn vorige week vertrokken vanuit Nederland en verblijven momenteel in het huis van Connie in Mandaue , Cebu City. We blijven nog tot 18 mei hier in de Filippijnen. Het is hier erg tot heel erg warm. Je kunt gerust spreken van heet. Maargoed. Als we het weer in Nederland zien dan weet ik eigenlijk niet waar je het beste kunt zitten op dit moment. Dan maar hier met twee voeten in 'n bak met ijs gaan zitten.

Groeten vanuit 'n zonnig Filippijnen.

Connie en Joost.

Herbie

Ik ben hier al een week elke dag 34 graden, water temp rond de 25, 26 prachtige nachtduiken gedaan. Zondag vertrek naar Cebu.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Willy

Niet alleen de courant bezochte plaatsen zoals Malapascua, Bohol, Moalboal,..... hebben wat moois te bieden, ook Mindanao heeft zeer mooie duikplaatsen. Hier wat beeldekes geschoten eind 2015










Morgen volgen er nog wat

Baliw-katok


Herbie

Dag Willy, prachtige foto's alleen deze ken ik niet, heb je daar een naam van


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Willy


Herbie

Nog nooit van gehoord, zal even opzoeken. Bedankt.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.