Vlucht van Manilla naar Coron (Busunga)

Gestart door spirit, zondag 14 februari 2016, 09:59:47

Vorige topic - Volgende topic

spirit

In juli gaan we terug naar de Phils. Normaal nemen we altijd onze binnenlandse vluchten met Cebu Pacific. Heb nu opgemerkt dat de vluchten veel duurder geworden zijn.... Ook gechecked bij Philippines airlines en daar nog duurder. Weet er soms iemand of ik nog best wacht om een binnenlandse vlucht te boeken? Zouden er nog promos uitkomen? Het is dan regenseizoen...
Alvast bedankt

Herbie

Ja is rond de 5900 peso nu. Dat heb ik in november vorig jaar ook betaald. Of je kan met de ferry gaan. Met de ferry betaal je rond de 1500 aircon room. Heb vroegere jaren dat meerdere keren gedaan. Omdat ik dan mijn mountainbike mee had ook. Dat was de vrijdag avond vertrekken en week er op de zondag terug. Maar weet niet of dat nog zo is. Prijs kan ook al iets hoger zijn.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

spirit

Ik heb nu gehoord  indien je iemand van terplaatse de vluchten laat boeken dit stukken goedkoper is. Heb er geen ervaringen mee.........

disnoke

Je hebt nog tijd genoeg, gewoon paar keer per week kijken, bv dinsdag, donderdag en in t we, ze hebben steeds promos gewoon afwachten tot jouw destinatie er bij is in de juiste periode

Baliw-katok

Betaalde vorig jaar in april Manila-Busuanga H/T ongeveer 6000 pesos.

jiggy

Citaat van: spirit op zondag 14 februari 2016, 13:44:03
Ik heb nu gehoord  indien je iemand van terplaatse de vluchten laat boeken dit stukken goedkoper is. Heb er geen ervaringen mee.........

Ik heb (bij Cebu Pacific) reeds online geboekt én ook ter plekke, in een kantoor van hen.
Je kan pas écht vergelijken als je op dat moment de prijzen naast mekaar zou leggen.
Wel weet ik dat je nog een extra boekings-fee betaalt in een kantoor. (Hoeveel weet ik niet, maar... toch relatief "veel", vlug enkele 100en peso.
Of er ook online bijkomende kosten zijn, weet ik niet, kan je gewoon online checken.
De grootste promo's zijn altijd online te vinden en zijn meestal nog (zeer) lang op voorhand.
Eens ter plekke.. en op dagen/weken vóór je geplande reis.. kan je dus daar geen voordeel meer uit halen en betaal je zeker niet de laagste prijs !   

Boeken is altijd.. een beetje gokken. Hopen op gunstigere prijzen. Maar je kan dus ook té lang wachten...

Adik

Airasia brengt iets van 135php payment processing fee in rekening voor online boekingen. En dien je de boarding pass zelf uit te printen.

Bulldozer

Toen ik in 2015 naar Coron ging (5 personen) heb ik 2x een enkele reis geboekt. Heen met Cebu pacific en terug met PAL. Dit was goedkoper dan een retourtje met dezelfde maatschappij.

disnoke

Promo op t moment voor de periode juli 684 peso vanuit manilla te boeken voor 25 feb

spirit

Hey Dank je wel, Heb net poging gedaan om dit te boeken maar helaas.... steeds dezelfde tarieven als ervoor.... heb dit ook geprobeerd met verschillende data maar geen promo te zien !!! Misleidende reclame???? Vorige keer hadden we wel geluk...