Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ticket reserveren?

Gestart door lenno78, dinsdag 15 maart 2016, 22:30:44

Vorige topic - Volgende topic

BartD

Effe kort wat gal spuwen, zogoed als iedereen probeert zijn partner tot hier te krijgen, wetende dat zij iets gaan bijdragen aan de maatschappij. De taal leren, werken (met soms verborgen agenda, de familie te steunen)....  toeternietoe... niet de sukkel gaan uithangen en iets op te bouwen...
Wetten zijn verstrengd om dit allemaal moeilijk te maken, terwijl al dat moslim gespuis Europa verziekt.
Bah...
Wou het gewoon effe kwijt

boldy

Gefeliciteerd Lenno78. Je zal wel zenuwachtig zijn nu het bijna zover is denk ik.

Geniet van elkaar  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

lenno78

Ja ben wel wat zenuwachtig :) maar ik heb er wel zin in. haar mijn land te laten zien.
En ja bart het valt niet mee voor ons.
ik ga haar morgen van schiphol halen :)

tot de volgende keer:)

gertve

Dat is dus vandaag  :happy:

Ik kan me voorstellen dat je ff wat anders aan je hoofd hebt nu  :biggrinn:

Luke

Citaat van: lenno78 op zaterdag 30 juli 2016, 22:54:16
Ja ben wel wat zenuwachtig :) maar ik heb er wel zin in. haar mijn land te laten zien.
En ja bart het valt niet mee voor ons.
ik ga haar morgen van schiphol halen :)

tot de volgende keer:)

Ik hoop dat ze de kultuurschok overleeft ;-)

Adik

Gefeliciteerd nog  :congratualtionsis0:

En hoe gaat het nu?

lenno78

Thanks..

het allemaal goed hier,..erg gezellig.
ze vond het in het begin erg koud. maar deze week hier in  :nederlandsevlag: is het meer filipijns weer. komende zondag gaat ze alweer terug, vanwege haar werk. ik hoop volgend kerst met oud en nieuw weer naar haar te gaan en een hele hoop familie te zien en weer samen te zijn.

ik zie erg tegen op om weer alleen te zijn ,maar op de een of andere manier helpt ze me weer om het algeheel positief te bekijken.