Docu: Terre des Hommes

Gestart door ganda, woensdag 23 maart 2016, 16:05:40

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Terre des Hommes - kinderprostitutie mp4 252mb 20min. Nederlandse ondertitels.

Uitzending van de TROS. Gaat over kinderprostitutie in de Filippijnen en Thailand. Grootste gedeelte gaat over de Filippijnen.

http://en.file-upload.net/download-11413104/terredeshommes.mp4.html




jiggy

Ganda of iemand anders :
Ik slaag er niet in de download succesvol uit te voeren/ openen op een IMac.
Iemand tips?

ganda


Sorry jiggy, ik heb geen correct antwoord op uw vraag.


Luc

Probeer eens een andere player. VLC voor Mac bijvoorbeeld.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

jiggy

Ook reeds geprobeerd Luc..
Het eerste probleem : de download is nog geen Mb groot en is een mp4 bestand. Zou moeten gaan met Quicktime, maar.. niet dus  :denk: :weetikniet:

Luc

Ik heb eens op de download geklikt. Is toch meer dan 200mb groot. Misschien dat je mac de download blokkeert omwille van virusscanner of zoiets. Geen idee hoe dat werkt met een mac  :weetikniet:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luke

Op youtube kun ook did sort docu vinden.
Ganda, waarom gebruik je geen dropbox of ander cloud-service waar je gemakkelijk publiek kan delen, in plaats van een commerciele spionnen website.

jiggy

Ik heb eens op de download geklikt. Is toch meer dan 200mb groot. Misschien dat je mac de download blokkeert omwille van virusscanner of zoiets. Geen idee hoe dat werkt met een mac  :weetikniet:


Inderdaad Luc. Ik probeerde al 2 zulke filmpjes van Ganda te downloaden.
Telkens kreeg ik de melding van mogelijke ernstige beschadigiging van mijn Mac door virussen na het bezoeken van een adultsite ! Huhuh???

Ik kreeg dan de melding/het verzoek om een virusscanner te downloaden. Ik heb , na die eerste melding uiteraard ernstig getwijfeld om dat te doen, uit vrees dat dàt immers het virus zou kunnen zijn.

Ben ik de enige met die ervaring???

ganda


@Luke

Met het verspreiden van films met copywright moet men oppassen, daarom gebruik ik File-Upload.net.

No webspace or annoyed of telling a file-hoster your identity? Then you are welcome to File-Upload.net. We offer you the service to upload files permanent without registration.

Alle films zijn 100% virusvrij.


Herbie

Ja dat klopt ganda geen probleem er mee. Dat is normaal dat er dirty sides open gaan. Gewoon wegklikken en opslaan.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.