Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld opsturen ?

Gestart door nor, donderdag 14 april 2016, 23:09:57

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 26 januari 2018, 02:51:35
De euro schiet idd omhoog tov de peso de laatste tijd. nu 1000 euro versturen zou ik 61852,73 peso onvangen all cost payed...voor mij best ok
Calamity, misschien mayon volcano de oorzaak.

peldoman


Ronny55

Ja, heb een paar simulatie's gemaakt en Idd transferwise is de gunstigste  :thumb:

Tjenn,
Heb een vraagje kan je het geld dat je stort naar een Belgisch bank overmaken? Of hoe werkt dat ?
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Ronny, als het de bedoeling is om  Filipijnse pesos naar Euros in Belgie te zenden dan zal dat niet lukken. Of bedoel je iets anders?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Neen Kano, ik bedoel met "transferwise" geld overmaken naar de  :smiley-philippines: hoe maak je dat geld over naar "transferwise", hebben die een bankrekening in  :belgiesmiley:

Btw, dat gaat wel, maar is niet mijn bedoeling.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Dat geld gaat van een door jou opgegeven bankrekening in Belgie af
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Dat krijg je hier niet op "straat"...hoogstens 62....(vandaag).........

Adik

Citaat van: tjenn op donderdag 25 januari 2018, 08:45:02
Heb geprobeerd met Transferwise om te testen geen problemen, tot het overgaan betalen ... heb namelijk een kaartlezer nodig van mijn bank en dat heb ik vergeten mee te brengen.    :negatief:

Bij mij had ik dat alleen de eerste keer nodig. Met wat instellingen bij mijn bank kan ik overboekingen waar ik het afgelopen jaar al naar heb overgemaakt met een code (in de app van de bank) doen.

tjenn

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 26 januari 2018, 09:09:34
Ja, heb een paar simulatie's gemaakt en Idd transferwise is de gunstigste  :thumb:

Tjenn,
Heb een vraagje kan je het geld dat je stort naar een Belgisch bank overmaken? Of hoe werkt dat ?
Zoals Kano vermeld van uw rekening naar een andere maar niet eerst naar rekening transferwise die dienen als tussendienst zoals moneytransfer enz. Ik weet zelf niet hoe het juist in elkaar zit.Goedkoper dan via de bank in alle geval.

Luke

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 26 januari 2018, 10:10:25
Neen Kano, ik bedoel met "transferwise" geld overmaken naar de  :smiley-philippines: hoe maak je dat geld over naar "transferwise", hebben die een bankrekening in  :belgiesmiley:

Btw, dat gaat wel, maar is niet mijn bedoeling.

Als ik mij nog herinner krijg je een bankrekeningnummer en een referentiecode toegestuurd per email met de nodige instructies. Stort het geld naar het opgegeven nummer en belangrijk de JUISTE referentie(s)