Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vertrouwen

Gestart door Janvantriest1965, donderdag 28 april 2016, 18:48:59

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Heeft iemand al de moeite genomen een email naar hem te sturen? Hij heeft de mogelijkheid open staan in zijn profiel?

Blauwvinger

Ja Ronny55, er word veel negatieve post geplaatst, terecht of onterecht.
Maar wij als ervaren ,veteranen, moeten zo`n roze nieuwkomertje  :lachen: toch even waarschuwen  :jajaja:

Toen ik voor het eerst naar  :smiley-philippines: dacht ik ook hier is het paradijs  :happy:
Maar na een aantal x daar geweest te zijn ............ :ikkeniebegrijp: :stomstomstom: :moord: :harenuittrekkenpg2:
:atyourservice:

Lenn

Citaat van: Adik op donderdag 25 augustus 2016, 12:30:59
Heeft iemand al de moeite genomen een email naar hem te sturen? Hij heeft de mogelijkheid open staan in zijn profiel?
Heb jij dat dan gedaan?Of ben je zo'n aan de kant figuur?

Adik

Het viel me op dat de laatste login van TS lang geleden is. Zou een verklaring kunnen zijn voor t uitblijven van een reactie. Dan lijkt me mijn vraag legitiem? Nergens voor nodig om met die tweede vraag weer vuur op het stro te gooien Lenn.  :hoedjeaf:

Cosyns Guy

Citaat van: Blauwvinger op donderdag 25 augustus 2016, 12:57:12
Ja Ronny55, er word veel negatieve post geplaatst, terecht of onterecht.
Maar wij als ervaren ,veteranen, moeten zo`n roze nieuwkomertje  :lachen: toch even waarschuwen  :jajaja:

Toen ik voor het eerst naar  :smiley-philippines: dacht ik ook hier is het paradijs  :happy:
Maar na een aantal x daar geweest te zijn ............ :ikkeniebegrijp: :stomstomstom: :moord: :harenuittrekkenpg2:
:atyourservice:
Ik zou het aantal "veteranen" geen eten willen betalen die nog steeds in het zak gezet worden...zou mij een klein huisje kosten vrees ik.  :lachen:  :lachen:

Ronny55

Waarschuwen ok , maar niet vanuit een negatief oogpunt, zoals meestal.  :weetikniet:  Moet zeggen er staan ook wel positieve waarschuwingen tussen.  :thumb:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.