visumgezinshereniging voor familieleden,schoonpapa in mijn geval

Gestart door bruno13, maandag 23 mei 2016, 09:14:20

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

Heeft er iemand kennis of ervaring van deze visum?
Zou mijn schoonvader (Opa)willen laten overkomen maar toeristen visum is geweigerd daarom wil ik op deze manier proberen

Margeb

Waarom is die geweigerd?
Waarom heb je voor de toeristen visum gekozen voor hem?


bruno13

De weigering staat te lezen bij visum kortverblijf Opa
Ik heb toen voor toeristen visum gekozen omdat het maar voor een kortverblijf was


bruno13


panshit

Advocaat Prawo vraagt nu eerst 350 euro dan gaat hij pas helpen en bij succes moet je nog een keer 350 euro betalen. =700 euro tegenvaller

bruno13

350 euro voor te helpen en 350 euro voor succes
dwz dat Michelle mijn vrouw dat nog steeds kan aanvragen voor haar pa?

panshit

advies lees het handboek belgie route op buitenlandse patner

panshit

weet iemand hoe ik aan een rijksnummer in Belgie kan komen?
Ik ben uitgeschreven in Nederland wil gaan werken in Belgie.
Zonder rijksnummer mag je niet werken.
Panshit 

Rich

Rich de Nederbelg.

panshit

Nog niet ik ben nog in de Filipijnen.
Wat is de volgorde voor een nummer
Mijn Nationaliteit is Nederlander

panshit

wie kan mijn zoon helpen?
Hij gaat 2 juli naar Belgie kan een baan krijgen bij de Volvo in Gent alleen ze willen een rijksnummer hebben deze kun je alleen krijgen als je een adres in Belgie hebt waar domicilie
inschrijving mogelijk is.Het gaat om 1 uiterlijk 2 maanden als hij zijn nummer heeft kan hij in Gent een appartement huren om een appartement te kunnen huren willen ze een arbeid contract zien. uiteraard tegen een vergoeding.
Panshit

panshit


Rich

Rich de Nederbelg.

panshit


Rich

Je stelde de vraag hoe je aan een rijksregisternummer in België kan komen.

In de laatste post zeg je zelf dat je  een adres in België moet hebben, dus je zal je dan sowieso naar het gemeentehuis van de woonplaats moeten om je (of je zoon) in te laten schrijven.

Rich de Nederbelg.

Rich

Er is een nieuwe website van de Belgische overheid, speciaal voor nieuwkomers.  Hier zal je ongetwijfeld alle verdere informatie vinden die je nodig hebt.

http://www.newintown.be
Rich de Nederbelg.

panshit

rich mijn vraag was of er iemand een kamper beschikbaar heeft met domicilie

pierrevanwies

panshit,  in belgie krijg je geen domiciele of kun je jezelf niet inschrijven in stad of gemeente als in een camper,chalet of boot enz woond.



Rich

Panshit, je zei dat je zoon een appartement wilt huren in Gent.
Rich de Nederbelg.

panshit

Er zijn genoeg appartementen te huur in Gent alleen de prijzen gemiddeld 500 euro.Met 1 maand borg en een jaar contract.
Zijn bedoeling is eerst en goedkope kamer voor 2 of drie maanden als hij dan zijn loon heeft ontvangen en wat meer zekerheid heeft dan een appartement huren.


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.


innka3

beetje zoeken op airbnb,de eerste maand volledig ingericht dan kan je gelijk kijken naar wat anders.
voor langere tijd ook nog vaak korting.
https://www.airbnb.nl/rooms/13018290?s=mnAHZmQE