Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hospitalkosten

Gestart door bruno13, zaterdag 9 juli 2016, 07:06:59

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Er is niet altijd wat aan een hoge bloedruk te doen behalve medicijnen te slikken omdat het ook in de genen kan zitten.

Minder zout eten, drop en afvallen zijn wel factoren die je bloeddruk kunnen beinvloeden (zoete drop is nog slechter als zoute drop) 
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lenn

Citaat van: peldoman op zaterdag  9 juli 2016, 13:59:06
Citaat van: Lenn op zaterdag  9 juli 2016, 13:37:56
Ben niet verzekerd, dus als je 10 jaar lang 5000php p/m in een potje stopt heb je zo'n 20000 euro achter de hand met de juiste investering.Echter iedereen is gezond hier.

Exclusief hoge bloeddruk?Geef je toch elke kwaal de schuld v/d hoge bloeddruk.

Zou maar eens wat doen i.v.m. hoge bloeddruk.

Verzekeraars verdienen altijd geld aan hun clienten.
Wat dan Lenn, geen alcohol meer, geen peuk en geen sex meer? zou dat helpen?
In jouw geval, afvallen, meer sex, meer beweging, sporten, minder eten, gezonder eten,medicijnen en dan kan je nog steeds drinken en roken,zij het met mate(n)

Ronny55

Wat de bloeddruk betreft, heb de koffie geschrapt,(cafeïne) . Mss maar een gedacht van mij , maar na enkele dagen was de bloeddruk al veel beter.  :weetikniet:
Wat prive verzekeringen betreft....Zoals Rich al aanhaalt , het zijn geen filantropische instellingen.

85000 peso/jaar = 7000 peso/maand . Als je de discipline hebt om die maandelijks aan de kant te zetten,zoals Lenn , heb je een heel goede verzekering , die geen vragen stelt of er probeert onderuit te komen voor wat betreft kosten vergoedingen . Doe het zelf al jaren, (10.000/maand) . Nu heeft MIJN "verzekering" zowat 50% bijgelegd aan de aankoop van een nieuwe auto.  :happy:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

maastricht

85000 Peso voor 1 jaar = 1600 euro per jaar , dat is toch een dekking van niks, heb je toch wel op je bankrekening staan neem ik aan. Krijg je ook geen koppijn van de papier rommel om te claimen.

peldoman

Ik zoek een verzekering voor Hospital kosten, operaties , ongeval etc.
Voor de gewone huis tuin en keuken ziektes heb ik geen verzekering nodig.
Ik heb van Davao doctors een lijst met kosten van operaties.
Gemiddeld kom je al gauw aan 3000.000 P  oplopend tot 5000.000P voor hart operatie.
Dan praat je dus over de €60.000 tot €90.000,00
En denk nou niet dat je aan 1 miljoen Peso wat hebt als je een serieuze operatie moet ondergaan!

Rich

Dat is een van de redenen waarom ik me nooit zal laten uitschrijven uit België.

60 tot 90 duizend euro, dus voor velen  :ripba8:  Daar gaan je spaarcenten dan  :daag:    Dan leef je op je oude dag toch niet gerust meer?

Naast de gewone verzekering van het ziekenfonds hebben wij allemaal een hospitalisatie verzekering. De mijne kost 230 euro per jaar en voor vrouw en kinderen een pak minder, en je bent gerust.
Rich de Nederbelg.

Lenn

Je kan ook het vliegtuig naar nl. pakken, je daar laten inschrijven en je bent ook weer verzekerd.Gaat alleen niet op bij acute gevallen.

En Peldoman, rekenen gaat ook al niet meer zo goed met je hoge bloeddruk.500.000php is dus een kleine 10000 euro.

En helaas ken ik geen goede ziektekosten verzekering hier.

Guadalupe

http://www.caritashealthshield.com.ph/ hoor ik goede verhalen over.Ben zelf een paar keer op dat kantoor geweest in Cebu en je wordt er zeer goed geholpen is mijn indruk.

Voor wat het je waard is.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

peldoman

Citaat van: Lenn op zondag 10 juli 2016, 11:08:44
Je kan ook het vliegtuig naar nl. pakken, je daar laten inschrijven en je bent ook weer verzekerd.Gaat alleen niet op bij acute gevallen.

En Peldoman, rekenen gaat ook al niet meer zo goed met je hoge bloeddruk.500.000php is dus een kleine 10000 euro.

En helaas ken ik geen goede ziektekosten verzekering hier.
Als 500.000P €10.000 is Lenn, is 5000.000P  ongeveer honderd duizend euro , ik heb kommaatje en de 2 nullen weg
gelaten omdat het dan wat makkelijker leest.

boldy

Sorry maar ik moet even lachen hoor  :jajaja: (en niet om jou Peldoman) :neeneenee:
het leven is net een lul keihard en veel te kort