Senseo like machine en koffie pads te bestellen

Gestart door jim miata, zondag 7 augustus 2016, 06:36:51

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Koop mijn bonen bij starbucks, dark espresso a 375php per pak.Heb zelf een grinder en een machine uit italie met een Faema zetgroep.
Heb zelf ook nog bonen geimporteerd van o.a lavazza, illy, etc. via de US.
Het probleem met Ph. boontjes is dat de machine niet op druk komt.We hebben sinds korte tijd hier frogkaffee, die een pro brander heeft en 450php rekent voor een pak koffiie en een mooie website heeft.Mijn voorkeur gaat naar starbucks.
Vergeet die senseo nou.Het is duur en niet zo lekker.Als je het low budget wil doen koop dan zo'n italiaanse coffeemaker.Water en koffie erin, zet hem op je fornuis en 3 min. later heb je koffie.Kost iets van 40 euro, maar de smaak is erg goed.Beter dan een senseo naar mijn smaak.En stukken goedkoper, afhankelijk welke koffie je gebruikt.

peldoman

Lavazza is mijn favoriete koffie, mis ik wel hier.
Maar ja, je kan niet alles hebben dus dan maar 3 in 1 zakje met een scheut amaretto erin.
Senseo vindt ik ook niet lekker, maar ieder zijn smaak he!

Had thuis een nespresso, zat 1 maal in de week die lege cups met Lavazza te vullen , is goedkoper dan die
cups van nespresso, ja je blijft Hollander he!

bananacreek


Lenn

Citaat van: peldoman op maandag 19 september 2016, 14:43:22
Lavazza is mijn favoriete koffie, mis ik wel hier.
Maar ja, je kan niet alles hebben dus dan maar 3 in 1 zakje met een scheut amaretto erin.
Senseo vindt ik ook niet lekker, maar ieder zijn smaak he!

Had thuis een nespresso, zat 1 maal in de week die lege cups met Lavazza te vullen , is goedkoper dan die
cups van nespresso, ja je blijft Hollander he!
Lavazza te koop bij de Swiss deli.Wel gemalen en dus voor de hoofdprijs.Dan is starbucks nog niet zo slecht.Ze verkopen bij de Swiss ook goede koffie uit manila voor een goede prijs.Daar heeft een percolator geen problemen mee.(mijn machine wel dus)
Jaja, 10 koppen koffie met een scheut amaretto erin en je fles is leeg.Word ook weer een dure hobby.
Dan is zo'n italiaanse coffeemaker misschien toch een uitkomst.Heb hier ook zo'n ding van bialetti.Het is een percolator.Koop je vanaf 25 euro.Er komt een veel betere koffie uit uit dan een nespresso en werkt doodsimpel.En al die NL'ers maar filters blijven kopen.Heb hem zelfs geprobeerd met DE roodmerk en vond de smaak stukken beter dan met de filtermethode.Kan niks kapot gaan en geen onderhoud.
Goedkoopste in gebruik, aanschaf, snelheid, etc.Maar ja, wat de boer niet kent?
Je kan ze ook bestellen op lazada tegen zeer acceptabele prijzen.Zelfs onder de 20 euro.Geen dure coffeepads nodig, beter dan senseo,nespresso, en filterkoffie.

peldoman

Geen geduld voor Lenn, als ik uit bed kom , moet ik snel een bakkie hebben.
Snelkoker aan, zakkie in het kopje en klaar is Kees.
Ik heb zo,n Bialettie gehad, had er altijd ruzie mee, dan was de koffie te slap, dan te sterk, heb hem toen op Marktplaats gezet en ook nog verkocht ook.
Amaretto alleen na 12.00 uur , avonds in de tuin koffie drinken met een koekje erbij en genieten.

Ik kocht de koffie altijd hier, https://www.dekoffiethuiswinkel.nl/koffie/








Lenn

Wellicht word het dan tijd om eens wat dieper in de buidel te tasten, en ook een echte machine te kopen.Word je nog een echte barrista.Als je toch zo veel van koffie houdt.


Cosyns Guy

Citaat van: Lenn op maandag 19 september 2016, 12:52:21
Koop mijn bonen bij starbucks, dark espresso a 375php per pak.Heb zelf een grinder en een machine uit italie met een Faema zetgroep.
Heb zelf ook nog bonen geimporteerd van o.a lavazza, illy, etc. via de US.
Het probleem met Ph. boontjes is dat de machine niet op druk komt.We hebben sinds korte tijd hier frogkaffee, die een pro brander heeft en 450php rekent voor een pak koffiie en een mooie website heeft.Mijn voorkeur gaat naar starbucks.
Vergeet die senseo nou.Het is duur en niet zo lekker.Als je het low budget wil doen koop dan zo'n italiaanse coffeemaker.Water en koffie erin, zet hem op je fornuis en 3 min. later heb je koffie.Kost iets van 40 euro, maar de smaak is erg goed.Beter dan een senseo naar mijn smaak.En stukken goedkoper, afhankelijk welke koffie je gebruikt.
Wat bedoel je met komt niet op druk? En waarom geven die Ph boontjes problemen? Persoonlijk hou ik het bij een eenvoudige koffiezet. Filtertje erin,koffie erin, water in het reservoir en laat maar pruttelen. En maak je zo flets of sterk je wilt. Geen senseo gedoe voor mij....


peldoman

Ik zag bij Lazada de Nescafé red mug staan voor P1999
Maar daar gaan ook die zakjes in, of het dan door die machine lekkerder wordt??
Easily prepare Cappuccino, Latte, Mocha and many more.