Oproep , kan iemand wat voor ons meenemen uit Manila ?

Gestart door Stonypony, zaterdag 13 augustus 2016, 21:06:15

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Niet alleen uit principe breng ik voor niemand niets mee, ik neem gewoon geen risico. Zelf zou ik het ook niet in mijn hoofd halen om een "vreemde" te vragen iets voor mij mee te brengen. Jij vind het dom gelul, ok ,das dan uw mening . Wil de mensen die in de problemen geraakt zijn door "even iets mee te nemen" niet dagelijks aan tafel hebben. In jouw geval moet het nog aangekocht worden , wat wil zeggen nog een paar uur in Manila rondzwalpen, ook niet het aangenaamste, maar je weet tenminste wat er in het pakje zit of je laat het aankopen door een kennis, goed ingepakt, en je weet niet wat erin zit.....
Misschien ook beter leren lezen , ik heb je van niets "beschuldigd" of je van "laksheid" verweten. Vind je vraag gewoon ongepast. Velen hebben daar geen probleem mee, ik dus wel.
Jaarlijks heb ik het probleem om de aankoopwoede van mijn asawa te beperken, zodat alles wat mee MOET mee kan. Dus eerst alles aankopen wat mee moet , even wegen en dan kan ze de rest volkopen met wat ze maar wil, koop ze teveel , das dan spijtig, gaat gewoon niet mee.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.