Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ervaring baggage china southern airlines

Gestart door popcorn, zaterdag 25 maart 2017, 15:59:32

Vorige topic - Volgende topic

popcorn

We zijn terug sinds vorige zaterdag .

We zaten er met zo'n 5-tal kilo over op de 3 valiezen . En daar werd niks op gezegd .
Denk zelf moesten we 10 kilo teveel hebben , dan hadden we er nog perfect doorgegaan .

Kan natuurlijk zijn dat we geluk hadden . Blijft natuurlijk een risico .

Yoghurt69

leuk om feedback te krijgen die nog positief is ook

2 jaar geleden stond ik met 8 personen op Charles de Gaulle om in te checken bij Air France.
24 kg was toegelaten per persoon x 8 = 192 kg
Totaal zaten we rond de 150 kg in 7 koffers maar één koffer met duikmateriaal woog 32 kg
Aangezien we het gewicht wouden verdelen en dit niet toegelaten werd is de security erbij bijgehaald en ander personeel.
Niet opgeven zoals ze me daar nog niet kenden, is na tussenkomst van de manager uiteindelijk beslist de zware valies aan te nemen en is deze ook zo aangekomen in Guadeloupe enkele uren later.

Rich

Wij hadden twee jaar geleden ook wat overgewicht in onze koffers en daar werd geen probleem van gemaakt bij China Southern.

Nu nog eens gevlogen met Etihad en koffer van mij en mijn vrouw zo'n 2 kg overgewicht en geen probleem mee gehad.
Handbagage mag normaal gezien 1 stuk zijn en 7 kg maar daar zat ik ver over en ik had twee stuks. 1 kleine koffer met mijn lenzen en laptop en die woog bijna 10 kg plus nog een camera rugzak en ook daar werd geen probleem over gemaakt  :thumb:

Wat me wel is opgevallen is dat er geen enkele keer werd gevraagd naar een laptop, dus ik heb die gewoon in mijn handbagage laten zitten tijdens het scannen.

Sorry , even  :offtopic:
Oh ja, en de vertrek en aankomsthal van  NAIA 1 zien er nog steeds hetzelfde uit als 34 jaar geleden  :floet: :floet:
Rich de Nederbelg.