Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

foto's 2016

Gestart door Luc, zaterdag 15 oktober 2016, 16:59:15

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik zal proberen wat foto's te posten van de Filippijnen. Het internet gaat nauwelijks vooruit en een limiet van 800mb dageijks. Haal zelden of nooit het einde van de dag.

SM Seaside Cebu. De 3de grootste shopping mall in de Filippijnen. Geopend in 2015. De 8ste grootste van de wereld. Dit is al de 5de shopping mall in Cebu. Foto's getrokken op een zaterdag. Nauwelijks volk en nog minder kopers. Zeer veel lege winkelruimtes verborgen achter foto's.








There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

stijn54

Inderdaad. Ik vraag mij dat af hoe die winkels financieel kunnen overleven.

joost

Hallo.
Wij , mijn vrouw en ik , zijn daar afgelopen april geweest. We zijn vanaf SM Cebu City met de bus gegaan. Ze waren daar nog volop aan het werk. Voordat ze al die winkels daar vol hebben dan moet er nog heel wat gebeuren. Helemaal onderin waren ze bezig om showrooms voor wel erg dure auto te creëren. Dikke auto's waaronder : Audi , Porsche , Ferrari , Bentley. Eet tentjes genoeg maar voor de rest is het net zoals Luc zegt veel dicht geplakt met grote foto's en aankondigingen van winkels/bedrijven die er zullen gaan komen. We zijn er eigenlijk niet zolang geweest want we hadden het rap bekeken. Het is veel beter vertoeven bij SM Cebu City of Ayala.
Groeten.
Joost.

Budgie

Bedankt Luc
Dit is wat ik graag op het forum zie

Zal zelf er wel niet meer komen daar ik ernstig COPD heb en s`nachts door mijn apneu aan de zuurstof lig.
Maar ach je kan er nog oud mee worden en ik kan nog steeds beperkt overal naar toe, zelfs autorijden.
En het schijnt te komen doordat ik heel vroeger gerookt heb en na mijn bypass kwam het tevoorschijn 
Getting older beats the alternative -dying young

boldy

Luc dank je voor je foto's. Ook ik zie dit graag weer op het forum en hopelijk gaat het weer zo gezellig worden  als in het begin  :thumb:

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Baliw-katok


Adik


Luc

Temple of Leah
Busay, Cebu

Tempel ter nagedachtenis van Leah Villa Albino-Adarna. De echtgenoot, Teodorico Adarna is dit aan het bouwen want de tempel is nog niet voltooid. Heel populair bij de selfie trekkende Filipinos. Teodirico Adarna is de eigenaar van de Queensland motels. Inkom is 50 pesos. Inkom gratis voor wie ouder dan 60 is. De tempel ligt op de weg van Lahug naar Top Hills. Mits mooi weer heb je er een mooi uitzicht op Cebu City maar dat is ons al 2 keer niet gegund.

1ste 4 foto's zijn getrokken door mijn zoon, de rest door mij.















There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Prachtige foto's :thumb:, maar wel aan de grote kant.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

Wederom bedank voor je bijdragen Luc. Hier zijn de foto's perfect kwa grootte hoef niets te scrollen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort