Help, Amazonia Ermita dicht! Waarheen nu?

Gestart door Baron, zaterdag 5 november 2016, 13:19:34

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Help mensen!

Cafee bar hotel restorant "Amazonia" MH del Pilarstreet in Ermita is dicht, kreeg ik doorgegeven! Laat dat nu mijn stamplaats zijn als ik in de Filipijnen ben. En laat ik nou net geboekt hebben. Heb 1 jaar overgeslagen maar het voelt als 10 jaar!
Normaal ga ik 5,5 tot 6 maanden jaarlijks, al 8 jaar lang. In 2017 wil ik eigenlijk mijn record (6 mnd) ruim overtroeven (2 x erheen!) Vanaf januari min 3 maanden tot 5 maanden, en dan in juli weer erheen.

Maar wat nu te doen. Ik hou niet van natuur, en niet van strand veel te heet. Shoppen ook niet. Duiken is me te nat. Kerken vind ik mooi maar die heb ik dus al gezien.

Dus expats en long term toeristen aldaar, weten jullie een alternatief voor Amazonia, is er een nieuwe plek, waar zijn die vrouwen heen?

Help! een baron in barong in hoge nood !!
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luke

Een week geleden nog eens effe in Ermita geweest. Triestig moet ik zeggen. M.L. Del Pillar is in totaal verval. Naast Amazonia is er een restobar Badonkadonk of zoiets. En LA cafe is er nog voor zover ik laatst gezien heb.
Een beetje voor Amazonia is nu Star Of Manila. Misschien zijn jouw aanbidders  :kusxe8: ook daar aanwezig. Die Aussies hebben blijkbaar alles van de hand gedaan nu de Chinezen de Westerse expats gaan "vervangen".

Dacht dat je ook een fervent bezoeker was van Gpoint? Daar zijn toch genoeg madeliefjes?
Kom raar of zelden in deze buurt. Je zal Ermita eens moeten afstappen om wat nieuws te vinden.

Baron

Badonkadonk ken ik, is overigens ook van de eigenaar (of eigenaren) van Amazonia.
Is erg luid en ook karaoke soms, en meer voor jonger publiek.

Ja, LA en G Point ken ik heel goed.

Star of Manila is die zaak van voorheen die duitser "Heinz". Met achter een Biergarten, met karaoke en grill. Die ken ik ook, kwaliteit eten gaat nogal op en af (binnen ook). Is van Engelsman met een voormalige werkneemster getrouwd. Heel leuke meid overigens, aardig en niet hoog in de bol. Echter men liet er geen dames zonder begeleider binnen. Dus loslopende free-lancers mogen niet binnen.
Er is zeer regelmatig een band die (hoe kan het ook anders in de Filipijnen) vaak veel te luid speelt.

De Biergarten met wat groen is zeker in de "koele" wintermaanden dec jan febr mrt best wel een alternatief, eens wat anders!

Dan heb je iets hogerop (richting Rizalpark, dus tegen het verkeer in) ook nog Southern Cross bar restorant en hotel (met lift). Eten matig tot redelijk, wel free lancers welkom en er zijn er ook altijd wel wat, regelmatig life muziek, aardige engelse eigenaar.

Maar ik meen dus echt een grotere zaak met minstens 15 free lancers zoals G Point of zelfs zoals LA cafee (tegenwoordig heet die Manila bay Cafee). Jaren terug was daar ooit een politie inval en waren er meer dan 200 free lancers aanwezig (weekend).

Bovenstaande "kennis" over Ermita van mij is toch alweer 15 maanden oud, zolang ben ik er niet meer geweest, dus het kan intussen anders zijn. 
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Marco01

ga jij voor de meisjes van plezier naar daar Baron ? WAt kun je daar dan 5 tot 6 maand doen ???