Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

nederlands forum

Gestart door Pjottr, vrijdag 11 november 2016, 14:04:36

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Is het nu echt definitief ter ziele???????????????? Al een week lang is het onbereikbaar :confused2:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

joost


Hallo.
Ik ben daar begin dit jaar lid van geworden/geweest. Na 'n paar reacties te hebben gegeven kreeg ik tamelijke dreigmailtjes gestuurd waarna mij de toegang tot de site is ontzegt. Nu is het wel zo toen ik daar nog lid van was dat er sommige  leden het zeggen daar voor het zeggen hebben en zodra je , wat mij dus overkomen is , iets teveel tegen hen in gaat dat is het voorbij met het lidmaatschap. Ik zal hier maar niet gaan zeggen hoe ik deze mensen benoem want 'n kastelein kent zijn gasten.

Joost.

josv

Ik denk het niet Pjotr. Maar rij effe naar Gensan, Fred is daar nu  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pjottr

Als dat niet zo is waarom is de site dan onbereikbaar? Dit is al een week :weetikniet:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Cosyns Guy

Citaat van: joost op vrijdag 11 november 2016, 16:40:35

Hallo.
Ik ben daar begin dit jaar lid van geworden/geweest. Na 'n paar reacties te hebben gegeven kreeg ik tamelijke dreigmailtjes gestuurd waarna mij de toegang tot de site is ontzegt. Nu is het wel zo toen ik daar nog lid van was dat er sommige  leden het zeggen daar voor het zeggen hebben en zodra je , wat mij dus overkomen is , iets teveel tegen hen in gaat dat is het voorbij met het lidmaatschap. Ik zal hier maar niet gaan zeggen hoe ik deze mensen benoem want 'n kastelein kent zijn gasten.

Joost.
En dan maar zitten kakken dat de democratie in de US en de Filippijnen ter ziele aan het gaan is... :biggrinn:  :biggrinn:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Pjottr op vrijdag 11 november 2016, 14:04:36
Is het nu echt definitief ter ziele???????????????? Al een week lang is het onbereikbaar :confused2:
eindelijk , :daag: , :ripba8: .

vriend Pjottr dit is niet voor u bedoeld .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

joost

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 12 november 2016, 18:47:50
Citaat van: joost op vrijdag 11 november 2016, 16:40:35

Hallo.
Ik ben daar begin dit jaar lid van geworden/geweest. Na 'n paar reacties te hebben gegeven kreeg ik tamelijke dreigmailtjes gestuurd waarna mij de toegang tot de site is ontzegt. Nu is het wel zo toen ik daar nog lid van was dat er sommige  leden het zeggen daar voor het zeggen hebben en zodra je , wat mij dus overkomen is , iets teveel tegen hen in gaat dat is het voorbij met het lidmaatschap. Ik zal hier maar niet gaan zeggen hoe ik deze mensen benoem want 'n kastelein kent zijn gasten.

Joost.
En dan maar zitten kakken dat de democratie in de US en de Filippijnen ter ziele aan het gaan is... :biggrinn:  :biggrinn:

Ja. Je hebt gelijk jonghe. Proficiat ermee.
Joost.

Pjottr

Citaat van: josv op zaterdag 12 november 2016, 15:45:08
Ik denk het niet Pjotr. Maar rij effe naar Gensan, Fred is daar nu  :lachen:
Jos Nog steeds werkt het niet Bij jou? Ik was in Gen San maar helaas geen idee waar hij zit Weet jij dat
De website werkt nu zeker 2 weken niet meer dus...... als jij zegt dat het er nog is ben ik benieuwd waarom de site bij jou wel werkt
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Fail_over

Net gechecked vanuit  :belgiesmiley: : website draait maar het forum is down.
Niet kapot of in onderhoud, gewoon down.
:ripba8: B_C.  :floet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......