Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wie weet wat van wie .

Gestart door Pjottr, dinsdag 6 juni 2017, 14:18:21

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Beste forum leden
Dit forum betaat alweer wat jaren zo links en rechts.
De oude garde is voor een groot deel verdwenen. Mensen met wie velen van ons regelmatig contacten hebben onderhouden, ook mede door hun bijdragen hier zijn nog wel lid maar hebben al vaak heel lang niet meer bijgedragen.
Ik zou wel willen weten hoe het die vroegere forum leden is vergaan.
Wie weet wat van wie en hoe het met ze gaat.
Dit onderwerp is puur gebaseerd op eerlijke  belangstelling. 

Als jullie dit geen topic vinden moet je het maar zeggen. Dan mag de admin het er wel weer afjoppen.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

boomerang

Ik wenje no (sûnt 01/03/2009) dus mear as 8 jier yn Negros Oriental en folgje wat belang yn my.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Ik heb nog regelmatig contact met enkele leden van de oude garde en dan spreek ik van 2009 en iets later.

Eens was er een tijd dat we met z'n 6 à 10 man regelmatig samenkwamen en iets gingen drinken of eten. We hebben wat afgelachen  :jajaja:
Een voor een waren we in afwachting van goedkeuring van de Visa van onze vrouwen,  en op een zeker moment waren de meeste vrijgezellen van die tijd allemaal samen met hun vrouw.

Vanaf dat moment is het contact verminderd, en ook hun posts in het forum.  Ze hebben nu allemaal hun eigen leven en de meesten die ik ken leven voor zover ik weet gelukkig met vrouw en ondertussen al heel wat kinderen.
Heb er ook veel naar de Filippijnen weten vertrekken in de hoop de liefde van hun leven te ontmoeten, en ik ken er een paar die nu al 6 jaar op zoek zijn en nog steeds niemand hebben gevonden. (maar daar kijk ik dan ook niet van op )

Leuke en minder leuke verhalen.

Het beste contact  heb ik met Callebaut maar dat is nu ook wat minder want hij heeft het druk gehad de laatste jaren, en nog. Maar we weten wat we aan elkaar hebben.
Hij is trouwens een van de weinigen die het heel goed doen in de Filippijnen, maar zonder zijn toestemming ga ik niets vertellen over zijn leven in de Filippijnen.
Misschien 1 ding.

Als jullie in de buurt zijn van Toledo in Cebu en je wilt een goeie koffie drinken en een goeie biefstuk friet en nog veel meer eten, dan kan ik Anne's Coffee & restaurant van harte aanraden  :thumb:








Rich de Nederbelg.