Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

balikbayanbox weg

Gestart door innka3, zondag 27 november 2016, 18:28:17

Vorige topic - Volgende topic

innka3

zijn er hier posters, die wel eens een balikbayanbox  niet ontvangen hebben .ofwel een box die verdwenen is ,en ooit terug gezien hebben??? :denk:

opinie

Het is ooit gebeurd dat er vertraging was. Een telefoontje naar de lokale verdeler leidde tot de uitvlucht dat de wegen tot modder herleid waren.  :¨l Toen de vraag kwam hoe betonnen wegen in een stad konden verdwijnen en dat niemand dat gezien had, was de reactie dat ze zou terugbellen. Een kwartier later was het antwoord dat ze onderweg waren.

Vraag het verzendbedrijf om uitleg en een contactnummer ter plaatse.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

kristof19

mijn 3 boxen werden eind mei 2016 bij mij thuis opgehaald. ze zijn nog niet verloren en gaan nu echt binnenkort aankomen. Binnen 1 tot 6 weken volgens mijn shipmentnummer.
Op de vraag of mijn dozen met de stoomboot van Sinterklaas geleverd worden kreeg ik geen antwoord  :lachen:
Dus misschien nog dit jaar :thankyoufw5: :floet:
Eventjes nagaan of het met paard en kar vlugger kan :jajaja:

Riens

Mijn doos is ook aangekomen, 18 augustus bij mijn huis vertrokken en 12 november aangekomen (Lanao Del Norte) . Bij het afleveren kwamen ze erachter dat ze het eerste adres was, en dat de doos helemaal voorin de vrachtwagen stond. Ze beloofden hem s'avonds te brengen maar dat werd 2 dagen later.

opinie

Logistieke planning is er vaak niet. Eerst dient men te kijken hoeveel dozen men kan laden. Dan een route plannen en de volgorde van laden omgekeerd doen met de route. Echter deze fouten wijzen op een gebrek aan planning.
Dat het twee dagen duurde, zal wel het gevolg geweest zijn van de wanorde bij het laden. Elke keer zoeken waar de volgende doos zou zitten, geeft een enorm tijdverlies. De lage lonen geven een kleinere prioriteit aan planning.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus