Vriend zit vast in de filipijnen en wil terug naar Belgie ???

Gestart door Marco01, dinsdag 6 december 2016, 22:59:11

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Stefano op vrijdag  9 december 2016, 11:12:08
Een one way ticket naar Belgie kost toch rond de 350?

Of je moet, ik weet niet of mogelijk is proberen de filipijnen op een andere manier te verlaten om daar evt onder uit te komen
en een vliegtuig pakken bijvoorbeeld  vanuit Maleisië.
ik heb nog wel een zwembroek liggen voor hem. :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Luc

Waar vindt je een one way ticket Voor 350€. Dikwijls zijn die zelfs duurder dan een retourtje...
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Stefano

manila brussel 351 euro in december
In februari zelfs 318

Ik bedoel er zal toch vast wel iemand zijn die hem wat geld kan lenen...

Marco01

als je naar de goedkoopste tarieve gaat kijken draait dat toch ver tege de 700 europieten .
Enzoals jullie ondertussen al lang weten , pluimen ze die eerst van je rekening . En dan hebben ze je ni meer nodig volgens mij , en mag je keren .
Ik kan het hem niet geven , zit voorlopig thuis met een knieongelukje . Hij zal het gedacht gehad hebben er langer te blijven , maar mist teveel zijn kinderen hier . Dus wou hij terug komen ook , en dan nog die problemen met die fil. familie daar . No money you can go .
Zijn familie heeft het hier ook ni al te breed , en bij vertrek heeft hij denk ik alles achter gelaten . Dus concludeer ik daar ook uit da hij niks meer heeft wss .
Hij had moete slimmer zijn , maar een mens ziet soms geen andere uitweg meer en dan zit hij daar . Hij zal dan ook wel ni de enigste zijn die hem heeft laten vangen daarin .


Stefano

Via skyscanner staan er toch gewoon tarieven van rond de 300-400 euro van manila naar brussel
Of wil hij een retourticket om weer terug naar manila te gaan  :happy2:

kristof19

Wat lees ik hier nu? Rudy????? :ikkeniebegrijp:
Ik denk dat Rudy de filipino is waar je niet wilt aan lenen. Hij heeft kinderen en "vrienden" maar geen 1 daarvan kan een ticket voor hem regelen en ook de arme Rudy is volledig buiten zijn schuld gepluimd door die kwaadaardige filipina en het is dan ook volledig haar schuld en van haar familie .
Rudy was vroeger heel rijk vooraleer hij naar de Filipijnen vertrok en kreeg al zijn geld van de Belgische overheid. Helemaal gratis.. ..Gelukkig maar dat de ambassade geen geld uitgeeft aan dat manneke om hem te repatrieren want zulke types onderhouden we al in Belgie.... Zelfs in Belgie vinden we het absurd om daarvoor 2 x te betalen.
Dat ie zijne plan trekt den onozelaar!!!

Marius

forum zit weer eens vol mededogen...  zie ik?

jullie nooit iets stoms gedaan?
Ik wel.
Ben blij dat ik, in sommige gevallen, dan toch een beetje hulp gekregen heb.

Maar vreemd dat geen van zijn vrinden of familie hem niet eens een ticket bij elkaar kan krijgen...

Marco01

Kristof19 , je mag idd er jouw gedacht van hebben ,  mss moet je dan ook begrijpen dat zijn kinderen mss niet ouder zijn dan 12 jaar .
En ik zeg niet dat het de schuld is van de filipina en haar familie , hij had ook maar zo slim moeten zijn om het allemaal uit te geven .
Ben ik ook akoord mee , Maar Rudy was niet rijk zoals je denkt . En ik kan je zeggen dat hij een normale job had zoals jij en ik , we waren immers 10 jaar collegas in dezelfde firma waar we beide heftruckchauffeur waren  . En als hij terug in Belgie zou geraken zal hij wel onmiddelijk werk zoeken .
En het fabeltje van VRIENDEN , die ken je pas als je ze nodig hebt . Dan weet je da je er geen hebt .

Marius , Iedereen maakt in zijn leven de verkeerde beslissing . Die heb ik ook al gemaakt , en heb ook diep gezeten en fouten gemaakt .  Maar ben der ook zelf weer uitgekropen met wilskracht . Ik kan hem niet helpen nu enkel met zoeken via het net en hier en zeggen wat hij kan doen . Maar zit door een dom ongeluk thuis al 5 weken zonder loon , omdat de papieren van de ziekenkas nog niet in orde zijn . en das minimum da je trekt dan , en heb gisteren te horen gekregen dak wss nog 3 tot 4 maand kan thuis zitten  .

Digos

Leuke Soap hier.

De zwembroek van Jens is misschien de oplossing, het hele verhaal raakt kant noch wal (van beide partijen)  :ikkeniebegrijp:
LIVE ONCE - LIVE IT

Marco01