Vriend zit vast in de filipijnen en wil terug naar Belgie ???

Gestart door Marco01, dinsdag 6 december 2016, 22:59:11

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

ook nog kinderen in het spel ?  en niet ouder dan 10 a 11 jaar bij vertrek van Ruddy . dan heb je echt een steek los ,zo iets laat je normaal niet in de steek voor een vrouw die je van haar nog pluim kent .ik weet dat zo,n doos bij een gezonde jongeman meer trekt dan 10 paarden, maar doch nooit meer dan mijn kinderen, never nooit één keer. 
ik denk dan ook dat Ruddy meer vijanden dan vrienden heeft gemaakt in België  met zijn Filipijnse actie ,en ja nu begrijp ik ook waarom niemand hem geld wil lenen. diep treurig allemaal .

ik ken zijn situatie natuurlijk niet ,maar in een land van vrije meningsuiting en met het weinige dat ik van Ruddy weet is dit toch mijn eerste gedachten gang .

wat een kneus , de kinderen zijn zonder hem misschien wel beter af ,wat een kansloze   :negatief: . hoop voor hem dat ik er goed naast zit.
:ikkeniebegrijp: enkele mensen .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Digos

Yep erg genoeg Jens, Er word hier veel met waarschijnlijk (wss) en misschien (mss) gepost.

De soap heeft al de vierde pagina bereikt  :lachen:


LIVE ONCE - LIVE IT

Marco01

We kunnen nog veel paginas volschrijven , dat is een feit . Ik ken Rudy van vroeger als we samenwerkte , wat zijn prive is . Zijn ook mijn zaken niet , ik probeer gewoon beetje informatie te vergaren zodat hij mss kan terug keren naar huis .
De opmerking van zijn kinderen , daar praten we niet over . ( ik weet enkel dat hij zijn kinderen vreselijk mist en omgekeerd ook ).
jullie weten mss 5 % van alles en ik weet mss 20 % vanalles .
Die andere 80 % die er af speelt zal hij ons niet vertellen , ik vraag er ook ni achter .
Ik heb het al gezegd ieder mag zijn mening hebben , en je mag dat hier zeggen . Ik ben hier niet om zijn luiers te verversen hij is groot genoeg om zelf voor zijn daden in te staan  .

roadrunner

Laat ons allemaal eerlijk zijn, wanneer we zelf in de problemen zouden zitten hopen we allemaal dat we een vriend zoals Marco01 mogen hebben.

Rudy zit in de problemen en Marco wil hem helpen zonder vooroordelen en/of gissen van wat nu waar is en wat hij vooraf "had" moeten doen, of vooraf goed over had over moeten nadenken. (het overkomt ons allemaal wel eens... )
Het is nu niet zo, maar dat zijn onze zaken niet.

Maar laat ons hopen dat Marco01 voldoende info kan vinden om te kunnen doen waarvoor hij zijn eerste berichtje hier geplaatst heeft, zijn kameraad helpen.

Groeten
Gert


Marco01