Huwen met mijn vriendin en haar naar Belgie laten komen

Gestart door ludovic, woensdag 14 december 2016, 19:24:50

Vorige topic - Volgende topic

pinay lover

VAN MIJN VRIENDIN HAAR MAN BEDOEL IK .... ZETDUIVELTJE  :lachen:

pinay lover

vervolg ..... maandagnamiddag heeft men schat afspraak op de Ambassade om de documenten af te halen en nog wat uitleg te geven over hoe nu verder .....

We zijn er bijna ......

:congratualtionsis0: :happy:

ludovic

Zoals eerder gepost, ben ik momenteel op bezoek bij mijn vriendin. Eerst naar een klein stadje in de Easter Samar streek getrokken. Wegens oplichting van het hotel heb ik in allerijl iets kunnen boeken in Tacloban, nog een geluk hadden ze toch wifi, en heb ik op een vriendelijke manier mijn geld kunnen terugkrijgen. Nu dacht ik zo om het huwen nog even uit te stellen. Mijn vriendin is ok, maar heb geen zin op 10 dagen te wachten in een buiten parochie op ons huwelijks certificaat. Daar ze nog 1 jaar studie te doen heeft kan ze zich ook niet zo makkelijk vestigen in Manila om daar te kunnen huwen. Hierdoor denk ik om te huwen in Belgie op termijn.
Nu heb ik een vraag, is het mogelijk om een visum fiance aan te vragen als niet gehuwd koppel om samen te wonen in Belgie?

PS: in de provincie gebieden heb ik in ieder geval veel armoede gezien. En alhoewel ik me zo nonchalant mogelijk kleed en niet pronk met luxr of geld heb ik het gevoel dat ik bekenen word alsof ik van een andere planeet kom  :lachen:

pinay lover

Ludovic, ik ben bezig met een verslagje van de procedure voor visum c voor huwekijk in belgie ... Volgende week ga ik deze hier plaatsen. Ik denk dat deze ook kan voor wettelijk samenwonen. Ik zoek het eens uit ...

ludovic

Hey Pinay Lover,

Thx, altijd leuk om forumleden te zien die elkaar helpen