Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rolstoel

Gestart door fabian, zaterdag 17 december 2016, 15:49:18

Vorige topic - Volgende topic

joost

Citaat van: Mike op zaterdag  7 januari 2017, 10:02:41
Ik had in Nederland ook een rolstoel gekocht voor mijn schoonmoeder, ben er zelf in gaan zitten tijden het inchecken en de stoel kon gewoon gratis mee

Hallo Mike.
Ik werk zelf met mensen met 'n beperking die er zelf niet voor gekozen hebben om in 'n rolstoel te zitten en dan maak jij er misbruik van om zo wat euro's te besparen. Nou jonghe. Normaal zeg ik zoiets niet snel maar ik hoop van harte dat je in de toekomst zo'n ding zelf nodig hebt en dat je dan mijn woorden zult herinneren . Ik gun het je. Ga je schamen man.
Groeten.
Joost.

Pinkpanther

Ik vind het wel een orgineel idee.... en de rolstoel zal ongetwijfeld goed gebruikt worden.
:benweg: :benweg:

Pinkpanther   :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:

janvanderijt

als ik hier de trotoirs bekijk is een rolstoel in de filippijnen alleen voor gebruik binnenshuis

Mike

Citaat van: joost op zaterdag  7 januari 2017, 12:13:17
Citaat van: Mike op zaterdag  7 januari 2017, 10:02:41
Ik had in Nederland ook een rolstoel gekocht voor mijn schoonmoeder, ben er zelf in gaan zitten tijden het inchecken en de stoel kon gewoon gratis mee

Hallo Mike.
Ik werk zelf met mensen met 'n beperking die er zelf niet voor gekozen hebben om in 'n rolstoel te zitten en dan maak jij er misbruik van om zo wat euro's te besparen. Nou jonghe. Normaal zeg ik zoiets niet snel maar ik hoop van harte dat je in de toekomst zo'n ding zelf nodig hebt en dat je dan mijn woorden zult herinneren . Ik gun het je. Ga je schamen man.
Groeten.
Joost.

Hoi Joost, ik kan zelf nog wel lopen gelukkig maar heb wel 2 rotte knieƫn en tot nu toe nog geen rolstoel nodig, en mijn vrouw werkt zelf ook met mensen met zowel geestelijk en lichamelijke handicap dus ik niet te snel oordelen

joost


Hallo Mike.
Dank je wel voor je reactie maar ik ben geen helderziende.
Groeten.
Joost.