Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Legalisatie documenten in ambassade

Gestart door Kuya Danny, donderdag 12 januari 2017, 13:28:39

Vorige topic - Volgende topic

Kuya Danny

We hebben alle documenten voor "Cobahitation visa" laten legaliseren bij DFA,nu zegt de ambassade in Manila dat ze aldaar ook nog eens moeten gelegaliseerd worden,heeft iemand daar weet van alsook de kosten daarvan?Het zou om haar "Birth Certificate" en "Cenomar" gaan

josv

Weet je dat heel zeker ? Mij staat bij dat dit niet meer nodig was ( ambassade ). Dit hoefde met de papieren van mijn vrouw dit jaar ook niet meer.

sorry, ik zie nu pas dat je een belg bent....
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

mars

Citaat van: Danny Jonalyn op donderdag 12 januari 2017, 13:28:39
We hebben alle documenten voor "Cobahitation visa" laten legaliseren bij DFA,nu zegt de ambassade in Manila dat ze aldaar ook nog eens moeten gelegaliseerd worden,heeft iemand daar weet van alsook de kosten daarvan?Het zou om haar "Birth Certificate" en "Cenomar" gaan

1080 pesos per document

Luc

Citaat van: mars op donderdag 12 januari 2017, 17:11:37
Citaat van: Danny Jonalyn op donderdag 12 januari 2017, 13:28:39
We hebben alle documenten voor "Cobahitation visa" laten legaliseren bij DFA,nu zegt de ambassade in Manila dat ze aldaar ook nog eens moeten gelegaliseerd worden,heeft iemand daar weet van alsook de kosten daarvan?Het zou om haar "Birth Certificate" en "Cenomar" gaan

1080 pesos per document

moet het niet worden vertaald?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Kuya Danny

Daarover hebben ze niet gesproken,alleen als het om een huwelijk gaat denk ik

Kuya Danny

Visum is ingediend,bedankt Mars,het was inderdaad 1080 pesos,ze moest 3 documenten doen,ze gaf 3250 pesos en ze aanvaardden eerst niet want ze hadden geen 10 pesos wisselgeld,typisch haha  :lachen: