Kinderen van het web

Gestart door ganda, donderdag 19 januari 2017, 10:38:03

Vorige topic - Volgende topic

ganda

Citaat van: Jens op donderdag 19 januari 2017, 11:25:55

zou toch wel eens willen weten waar de prijs van 18.50 op gebaseerd is .  heb hier toch zo mijn bedenking bij of in ieder geval een nare bijsmaak . sorry .   :uitleggen:  nee toch ?


De auteur is onderzoeksjournalist en brengt zijn bevindingen uit in de vorm van een boek. Lijkt me niet meer dan normaal.
Hij wordt niet betaald door overheid of politie of TV.zender.

Ken je Gust Verwerft? Dat is een journalist die niks anders doet dan assisenzaken, over de processen schrijft hij boeken.
Vindt je dat dan ook verkeerd? Een mens moet met iets zijn brood verdienen.

http://www.assisen.be/boeken-van-gust-verwerft/


klootzakken (voorheen Jens)

hij heeft problemen met kinder leed ,wat natuurlijk begrijpelijk is en tot zo ver kan ik wel mee gaan , maar als de beste man zich aan het zelfde kinder leed verrijken kan vind hij het ook goed .  kijk daar heb ik een rare bijsmaak bij . maar goed een ieder mag hier anders over denken .

overigens doet hij prima werk natuurlijk . 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gertve

Ik denk niet dat Dupont hier heel rijk van zal worden. 18,50 zal hopelijk de drukkosten terugverdienen.


klootzakken (voorheen Jens)

tsja iedere euro is er één te veel in mijn ogen , als het over de rug van deze kinderen word verdiend .

doet mij denken aan peter R de vries ,vind ik ook een misselijkmakend ventje , ieder zijn meug nietwaar ? 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Adik

Die man heeft er een hoop kosten aan gemaakt? Er zitten ook voordelen aan weer publiciteit voor de goede zaak. Awareness enzo.

Met Peter R ben ik het wel met Jens eens.

Fail_over

Het doel is goed, €18,50,- voor een boek rechtvaardigt de kosten (Ik kan het weten) de vraag is of je in deze tijd nog een boek over dat onderwerp zou uit willen brengen, want men is niet geneigd deze zware kost in deze vorm te lezen. Beter online, maar goed, het is een keuze.

Uiteindelijk is het gewoon goed dat er aan deze kwestie weer aandacht besteed word, op wat voor manier dan ook.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

opinie

18,50 Euro min de BTW, drukkosten, verdeelkosten, uitgeverskosten, ... veel zal er niet overblijven. Reken dan de kosten om ter plaatse te geraken, te verblijven en uitgaves te doen om de dekmantel te behouden.

Het is tekenend dat er voor dit soort dingen zo weinig enthousiasme is. Het gaat tenslotte toch om daders die betrapt zijn op misbruik als klant of aanbieder. Moet er nu plots wel eerst een proces en veroordeling komen? Anders juichen bepaalde personen toch als er een verdachte neergekogeld wordt. Nu is men plots amper bezorgd over de slachtoffers en focust op de klokkenluider.

Wat zijn verschillen dan? De slachtoffers zijn in beide gevallen in de Filippijnen te vinden. De slachtoffers zijn in dit geval vooral kinderen dus zou het juist heftigere reacties verantwoorden. De daders zijn hier echter niet alleen Filippijnen en zijn dichterbij. Is dat de reden voor de gematigdheid die in de standrechtelijke executies amper te vinden is?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus