Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Jij mag wel een nieuwe plaatsen Yoghurt, jij hebt je post zo mooi geweizigd!  :lachen:
Ik heb momenteel zeer langzaam en slecht internet dus kan even niets uitzoeken op google maps.

In dat Araneta Coliseum heb ik een aantal jaar geleden de voorstelling Disney on Ice gezien samen met mijn dochter. Dat was wel leuk. Koffie drink ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee, maar op dat beroemde plein in Venetie was het 27euro voor een kopje. Lijkt me dat het daar toch wel onder blijft.

TheDolphin

Ok dan is de kofffie in Italiƫ een stuk duurder. Het is al 3 jaar geleden dat ik er was en weet alleen nog dat ik belachelijk veel geld naar mijn idee voor een koffie betaalde in een koffietent . Wellicht 160php in Seattle's Best coffee daar in de buurt. Zo'n Almond flavored coffee. Doe mij maar 3in1 instant coffee dan de volgende keer dacht ik toen :lachen:
Ok Yoghurt69 Ik ben benieuwd naar welke plek je ons brengen gaat.

Yoghurt69

dit is een vrij recente foto en komt uit Google Maps
https://www.mupload.nl/ gebruikt voor deze upload


joost


Hallo.
Nieuwbouw Mactan airport. Ready september/october 2018

Joost.

Yoghurt69


joost

Hmmmm. Mijn vrouw kwam met dit antwoord. Dat word dus 'n paar dagen op water en brood. :lachen: :lachen: :lachen:

Joost.

Herbie

Citaat van: joost op dinsdag 15 augustus 2017, 21:54:15
Hmmmm. Mijn vrouw kwam met dit antwoord. Dat word dus 'n paar dagen op water en brood. :lachen: :lachen: :lachen:

Joost.

Oei oei ze zal de rijst moeten missen
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Yoghurt69

zo zag het er een jaar geleden uit




wat een gouden tip van de admin!
zo simpel en snel om afbeeldingen in te voegen

Yoghurt69

nadat Joost het nu enkele dagen op water en brood heeft moeten stellen
moet ik eigenlijk bekennen dat zijn vrouw haar manier van denken niet zo slecht was hoor

hoewel hier ongetwijfeld nog geen enkel forumlid geland is zat ze aardig in de buurt

TheDolphin