Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Rich de Nederbelg.

callebaut


ganda


"Degene die het juist heeft geraden moet een nieuwe google streetview foto van ergens in de Filippijnen plaatsen."

Dit is toch de opzet?

Dr. Rizal in Masbate kan ik niet vinden via streetview, dat is niet erg want ik vind het idee van een fotoquiz heel goed.

Mijn vraag: houden we ons aan streetview of niet?


Adik

Met google streetview kom je af en toe nog leuke onontdekte plekken tegen als je er een beetje doorheen surft. Maar als een fotoquiz makkelijker uitvoerbaar is voor iedereen dan helemaal prima wat mij betreft :thumb:  Beide door elkaar heb ik ook geen problemen mee.

Vind het erg leuk dat zoveel mensen actief deelnemen  :applaus: Merk toch dat ik niet veel kans maak met de meeste afbeeldingen maar kan altijd nog een hulplijn inroepen  :biggrinn:

Rich

Rich de Nederbelg.

callebaut

Ik denk dat ik mijn beurt weggeef , ik heb herhaaldelijk geprobeerd om via streetview hier een afbeelding te plaatsen , het is me tot hiertoe nog niet gelukt .  :weetikniet:

callebaut

                                                 


Is me toch blijkbaar gelukt  :applaus:


R.deJong

Ok...je klikt met je rechter muis knop op de foto en dan komt er copy picture location te staan...paste in een nieuw scherm en....klaar...

http://www.everythingcebu.com/wp-content/uploads/2009/05/Carcar_rotunda-679x509.jpg

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

callebaut