Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: Rich op woensdag 22 februari 2017, 18:31:27
Speldhaar bochten?   :lachen: :lachen: Nooit van gehoord  :weetikniet:

Eens google kijken Rich, afbeeldingen, je bent ook geen echte Vlaming zeker :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

Citaat van: Herbie op woensdag 22 februari 2017, 18:34:47
Citaat van: Rich op woensdag 22 februari 2017, 18:31:27
Speldhaar bochten?   :lachen: :lachen: Nooit van gehoord  :weetikniet:

Eens google kijken Rich, afbeeldingen, je bent ook geen echte Vlaming zeker :weetikniet:

Nee in dat opzicht gelukkig geen Vlaming Herbie  :happy:   Haarspeldbocht  moet het zijn.

Sorry kon het effe niet laten.
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: Gompie007 op woensdag 22 februari 2017, 17:11:14
Hier de volgende foto..........




Vraag is voor mij, uit wat is deze foto genomen. Is toch geen vliegtuig neem ik aan.  :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

Gompie007

Citaat van: Herbie op woensdag 22 februari 2017, 18:10:20
Denk dat, het Mount Samat Road is, opweg naar het World War 2 Museum. Daar heb je een paar speldhaar bochten. En de foto is waarschijnlijk van uit het kruis genomen.

Heel goed...... :applaus:

Gompie007

Citaat van: Rich op woensdag 22 februari 2017, 18:43:44
Citaat van: Gompie007 op woensdag 22 februari 2017, 17:11:14
Hier de volgende foto..........




Vraag is voor mij, uit wat is deze foto genomen. Is toch geen vliegtuig neem ik aan.  :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:

Nee geen vliegtuig anders dondert het raampje er meteen uit.......

De foto is inderdaad genomen boven in het kruis op Mount Samat..............ga je voor 10 peso met de lift 90 meter hoog.

Het uitzicht is prachtig........

Gompie007

Hier is het kruis te zien vanaf de berg..........waar het WOII museum is bevestigt.


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

joost

Hallo.
Dit is Maya . "N kustplaatsje op Cebu. Vanuit hier kun je ondermeer met de boot naar Malapascua. We zijn hier afgelopen jaar naartoe geweest. We waren  4 dagen bij Exotic beach resort. Mooi eiland om te duiken en te snorkelen.

Groeten.
Joost.

Herbie

Inderdaad joost dat klopt, Maya to Malapascua Ferry Terminal. Je kan daar prachtig duiken op de voshaaien.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

joost

Hallo.
Ik zou graag de volgende foto willen plaatsen maar ik weet niet hoe je 'n foto geĆ¼pload krijgt . Ik ben hier al mee bezig geweest maar zonder succes. Het zal allemaal wel niets voorstellen als je het weet maar dat is met alles. Dus die foto houden jullie nog van mij te goed.

Groeten.

Joost.