Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Als je op de startpagina van dit forum zoekt op foto plaatsen kom je een paar topics tegen waar het wordt uitgelegd. Zoals
http://www.filippijnen.org/index.php?topic=43.0 en http://www.filippijnen.org/index.php?topic=15767.msg148835#msg148835  :congratualtionsis0:

joost


Hallo iedereen.
Ik zal eens kijken of het gaat lukken. Dit is hem :

TheDolphin


TheDolphin


joost

Klopt. Het is Hagnaya port , Cebu . De boot naar Bantayan island of te wel manok island.  :congratualtionsis0:


P.S. Nog bedankt voor de uitleg Dolphin.

TheDolphin

 Graag gedaan Joost :happy: :thankyoufw5: :applaus: :feestmutstoetertje: Dit spelletje werkt verslavend. Ik ben voor detective aan het spelen en trek al het mogelijke uit de kast om de locatie te vinden. Desnoods speur ik systematisch met Google maps alle vermoedelijke eilandjes af naar kenmerken vanuit de lucht.  :jajaja: Nou succes gewenst voor jullie met deze. Zal mij benieuwen wie het raad.

TheDolphin

Dezelfde plek als je de andere kant opkijkt. Toen ik hier aankwam met de boot stonden er wel wat tricycles, een jeepney en een van.

TheDolphin

Ok om jullie een beetje op weg te helpen kan ik er aan toevoegen dat het ergens in Region IV-B MIMAROPA ligt. Dus dat maakt het zoekgebied al een stuk kleiner.

TheDolphin

Als je op deze terminal aankomt met de ferry hebben ze geen aanlegstijger dus worden de passagiers met kleine paddle bootjes naar de kant gebracht. Voor zo'n klein paddlebootje betaal je een klein schappelijk bedragje en is natuurlijk beter dan als je het laatste stukje moet zwemmen met je baggage  :biggrinn: Op de wal aangekomen komen er al gelijk porters naar je toe die je baggage willen dragen voor je. Het is maar 20 meter naar de tricycle maar dat zie je niet door dat die blauwe walkant het zicht ontneemt. Met een klein sprongetje kon ik vanaf het strand net even over de walkant kijken en zag daar de tricycles staan dus toen wist ik dat ik geen porter nodig had.

Gompie007