Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vertalingen en documentenservice

Gestart door prutser, donderdag 2 maart 2017, 10:46:13

Vorige topic - Volgende topic

prutser

Beste allemaal,
Voordat bepaalde mensen mij beginnen uit te jouwen voor het maken van gratis reclame, even melden dat ik zowel Admin als Moderator eind *januari* een berichtje gestuurd heb met de vraag hoe ik betaalde reclame kan plaatsen. Tot op heden helaas geen antwoord. Als zij dit lezen en mij alsnog willen contacteren, graag. Zolang ik echter niets hoor, neem ik de vrijheid om even te melden dat ik onlangs door de Belgische ambassade als vertaler beëdigd ben. Ervaring: Master's in vertaling behaald aan het RUCA. 20 jaar actief als (beëdigd) vertaler in België. Nu dus in Manila. Mijn gegevens staan ter controle op de website van de ambassade maar ze hebben nog niet alle pdf's aangepast.
Tevens bied ik hulp bij het verkrijgen van de nodige documenten voor mensen die ver van de hoofdstad of in België wonen (NSO/PSA, DFA, legalisaties, enz.). Alles kost geld maar mijn klanten zeggen zelf dat ik zeker niet duur ben dus dat zal wel goed zitten. Vermits elke situatie anders is, kan ik moeilijk een uitputtende prijslijst neerpennen maar vraag gerust info. Ik werk met vaste prijzen zodat de klant op voorhand weet hoeveel iets gaat kosten, ongeacht drukte van verkeer en wachttijd. Bovendien zijn alle kosten inbegrepen, dus ook de vergoedingen die ter plaatse betaald moeten worden (DFA, ambassade, enz.).
Wat vertalingen betreft, kan ik wel al meegeven dat de prijs 700 pesos per blad bedraagt maar voor de "vertaling" van die legalisatiesticker reken ik niets aan. Voorbeeld: vertaling van NSO/PSA birth certificate + Red Ribbon + legalisatiesticker = 1400. In Makati/Pasig/Pasay/Taguig is ophalen/brengen mogelijk. Vanaf drie volledige documenten bovendien gratis.
PM mij hier voor meer informatie of een afspraak.
Mvg.

Pinkpanther

Nu ik je naam bovenaan het bericht zie .........  heb ik toch wel twijfels over de service  ...

PRUTSER   !!!!!  is nou niet een vertrouwde naam..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


PP   :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:   



fabian

Beste,

Mss kan dit van pas komen voor mij in de toekomst ;)  :thumb:
Negro occidentale is mijn eiland ....

prutser

@ Pinkpanther Ik ben ondertussen al 4 jaar lid van het forum. Indertijd uiteraard mijn schermnaam als grapje gekozen. Een beetje zelfspot kan nooit kwaad. Ben liever de underdog dan een opschepper die later op z'n bek gaat ;-)