Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Overleden of niet

Gestart door Cosyns Guy, vrijdag 3 maart 2017, 18:13:58

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Een vraagje voor de leden hier.Iemand nam kontakt met mij op via messenger facebook.Die persoon vroeg mij of ik wist of Lorre al dan niet overleden zou zijn.Die persoon had het via via van iemand gehoord.
Weet iemand daar meer over.Dank bij voorbaat.

Fail_over

Geen idee, maar hij is al lang niet meer actief:


Berichten:
    845 (0,561 per dag)
Persoonlijke tekst:
    Ik spreek "vloeibaar" Nederlands...
Geslacht:
    Man
Leeftijd:
    Niet aanwezig

Datum van registratie:
    dinsdag 15 januari 2013, 23:10:13
Lokale tijd:
    vrijdag 3 maart 2017, 20:19:14
Taalpakket:
    Dutch
Laatst actief:
    donderdag 16 april 2015, 09:05:41
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Ik heb Lorre vrij goed gekend, maar het laatste jaar geen contact meer mee,  en ik  kreeg deze morgen een via via een vriend die nog regelmatig contact met hem heeft, het bericht dat hij zelfmoord zou gepleegd hebben.
Hij woonde in een caravan en daar zouden ze hem hebben gevonden. Enige tijd geleden hoorde ik ook dat hij longkanker had.

Ik wacht nog op een bevestiging of het allemaal waar is of niet.
Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op vrijdag  3 maart 2017, 20:10:23
Ik heb Lorre vrij goed gekend, maar het laatste jaar geen contact meer mee,  en ik  kreeg deze morgen een via via een vriend die nog regelmatig contact met hem heeft, het bericht dat hij zelfmoord zou gepleegd hebben.
Hij woonde in een caravan en daar zouden ze hem hebben gevonden. Enige tijd geleden hoorde ik ook dat hij longkanker had.

Ik wacht nog op een bevestiging of het allemaal waar is of niet.
Dank je Rich.
Ik geef de info alvast door aan die persoon.

callebaut

Citaat van: Rich op vrijdag  3 maart 2017, 20:10:23
Ik heb Lorre vrij goed gekend, maar het laatste jaar geen contact meer mee,  en ik  kreeg deze morgen een via via een vriend die nog regelmatig contact met hem heeft, het bericht dat hij zelfmoord zou gepleegd hebben.
Hij woonde in een caravan en daar zouden ze hem hebben gevonden. Enige tijd geleden hoorde ik ook dat hij longkanker had.

Ik wacht nog op een bevestiging of het allemaal waar is of niet.

Rich hebben wij het over dezelfde persoon waaraan ik deelnam op zijn huwelijk ?

Rich

Rich de Nederbelg.

callebaut


callebaut

Krijg net bericht binnen van zijn weduwe , zou zichzelf om het leven hebben gebracht met 5 ampullen insuline . :negatief:

Rich

Er wordt veel rond verteld momenteel maar niets officieel. Heb gisteren lange tijd gechat met zijn vrouw en het is allemaal van "horen zeggen" en nogal wat verschillende verhalen.

Veel onduidelijkheid dus.
Rich de Nederbelg.

Rich

Ik heb zojuist de moeder van Enzo gebeld en zij heeft bevestigd dat hij gisteren overleden is door een overdoses van 6 spuiten insuline. Zelfmoord.

Heb haar 10 minuten aan de lijn gehad en ................verschrikkelijk verhaal.
Rich de Nederbelg.