Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Overleden of niet

Gestart door Cosyns Guy, vrijdag 3 maart 2017, 18:13:58

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

Citaat van: Rich op zaterdag  4 maart 2017, 14:07:55
Ik heb zojuist de moeder van Enzo gebeld en zij heeft bevestigd dat hij gisteren overleden is door een overdoses van 6 spuiten insuline. Zelfmoord.

Heb haar 10 minuten aan de lijn gehad en ................verschrikkelijk verhaal.

Oei , niet zo prettig nieuws , maar nu is er klaarheid in de geruchten. Jong heengegaan ik dacht amper 38 jaar.

Rich

Rich de Nederbelg.

Baliw-katok


Michaela

Oh wat erg is dit! Zo jong, RIP Lorre....

Rich

Citaat van: Michaela op zaterdag  4 maart 2017, 18:15:18
Oh wat erg is dit! Zo jong, RIP Lorre....

Nou zo erg is het niet hoor als je de achtergrond kent. Het is erger voor zijn moeder voor wat hij haar heeft aangedaan en ik heb met haar te doen.

Ik wens niemand dood begrijp me niet verkeerd, maar als zijn moeder zelfs nog niet naar de begrafenis gaat en ook niet wil regelen dan kan je wel vermoeden dat er iets serieus aan de hand was.


Rich de Nederbelg.

Michaela

Dan is het wel heel erg ernstig...
Rich, ik begrijp je, tis fijn niks te weten.

callebaut

Citaat van: Rich op zaterdag  4 maart 2017, 18:30:15
Citaat van: Michaela op zaterdag  4 maart 2017, 18:15:18
Oh wat erg is dit! Zo jong, RIP Lorre....

Nou zo erg is het niet hoor als je de achtergrond kent. Het is erger voor zijn moeder voor wat hij haar heeft aangedaan en ik heb met haar te doen.

Ik wens niemand dood begrijp me niet verkeerd, maar als zijn moeder zelfs nog niet naar de begrafenis gaat en ook niet wil regelen dan kan je wel vermoeden dat er iets serieus aan de hand was.


                            When I die, don't come to my grave to tell me how much you love me
                            and how much you miss me,
                            because those are the words I want to hear while I'm still alive.
                            The day I die will be the day everyone is better off.
                                                            †
                                                 Laurenzo Walraevens
                                          ° 28 oktober 1978 - † 2 maart 2017
                 Tekenen van het online rouwregister kan op "www.uitvaartbegeleidingstefaan.be"
                           GEDENK MET ONS, ONZE DIERBARE OVERLEDENE.
             Uitvaartbegeleiding Stefaan - tel. 055 42 24 49 - Brakel • Drukkerij Surdiacourt - tel. 055 42 34 70
                                                     Melissa David zijn vrouw
                                                     Brutus zijn hond

Rich

Ja had de kaart deze morgen gezien en reeds doorgestuurd naar zijn vrouw.
Rich de Nederbelg.

Adik

Sterkte aan de nabestaanden.

klootzakken (voorheen Jens)



is dat die jongen die met woonbootjes of woningen op het water  handelde ? , een bekende naam .

:ripba8:

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.