skype gebruiken in cagayan de oro? globe,smart,sun,pldt,....

Gestart door hakke, donderdag 30 maart 2017, 15:59:08

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: tjenn op dinsdag  9 januari 2018, 09:45:56
Citaat van: Ronny55 op vrijdag  7 april 2017, 01:14:15
heb me aangesloten op PLDT fiber, het beste tegenwoordig , wel 3500 peso/ maand voor 50mbs download en 50mbs upload . Plus sportkanaal en filmkanaal. Wat duur maar ben er wel heel tevreden mee. Buiten de regelmatige brouwnouts,  :harenuittrekkenpg2: , weinig of storingen....tot nog toe...
Heb ook overwogen PLDT aan te schaffen maar wegens geen kabel hier in de straat niet mogelijk. Hetzelfde voor Globe At Home no kabel. Woon aan het einde van t'stad een kilometer verder ligt er wel,  :negatief:

Als jij die Kilometer kabel wil betalen zullen ze dat graag doen...  :biggrinn:

tjenn

Dat kan ik wel geloven maar dat zal voor een andere keer zijn vrees ik. :floet:walang pera.Ben 1 van de weinige blanken die arm zijn. :lachen:

Ronny55

Citaat van: tjenn op vrijdag 12 januari 2018, 08:58:17
Dat kan ik wel geloven maar dat zal voor een andere keer zijn vrees ik. :floet:walang pera.Ben 1 van de weinige blanken die arm zijn. :lachen:

Ge zou achterover vallen als je wist hoeveel "blanken" hier niet weten van wat hout pijlen maken, dan heb ik het niet over die, die met een karig inkomen trachten te overleven. Als ik echt rijk zou zijn , zou ik trouwens niet hier zitten.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

tjenn

Ik bedoelde eigenlijk dat de meerderheid van de Filippijners denken dat alle blanken miljonair zijn. Ik weet dat ook wel dat er veel sukkelaars tussen zitten maar blijkbaar is het genoeg hier om "blank" te zijn en dus rijk.

roadrunner

Hoi iedereen,

Ik had hier ook nog een vraagje over, mijn schoolouders gebruiken data via de GSM. (herlaadbare sim)
Wanneer ze skype gebruiken merken ze dat deze veel data gebruikt en snel moeten herladen tov messenger maar daar is de kwaliteit van gesprek een stuk minder.

Hebben jullie ook ervaringen in deze zin en welke programma's gebruiken jullie welke minder data verslinden maar toch een goede kwaliteit geven.
Ik dacht eerst dat het aan de kwalitiet van de GSM lag maar die heb ik al laten vervangen door een "beter" model.

Hoe minder data verbruik hoe beter

Groeten en alvast bedankt voor de info
Gert

Herbie

Viber, whatsApp en imo gebruik ik. Er is altijd wel één dat goede kwaliteit levert
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn

Yep! whatsApp gebruik ik ook om naar het thuisfront te (video)bellen en chatten soms een dik uur aan een stuk zonder problemen en ik gebruik ook een herlaadbare sim. Video bellen doe ik niet zo veel begrijp wel dat dat meer data zal verbruiken.