skype gebruiken in cagayan de oro? globe,smart,sun,pldt,....

Gestart door hakke, donderdag 30 maart 2017, 15:59:08

Vorige topic - Volgende topic

hakke

hallo ik zou goed internet willen voor mijn viendin zei woont in cagayan de oro welk provider is het beste daar :denk: en niet te duur het dient alleen maar daarvoor dus...

Mvg hans

Yoghurt69

bij een vaste kabel aansluiting wordt je meestal gebonden voor een periode van 2 jaar

de specifieke ligging van uw vriendin haar woonst is bepalend mijn inziens
promoties & tarieven kan je wel online googlen
mijn vriendin heeft zelf haar wifi aansluiting geregeld: navraag doen bij buren naar tevredenheid van internet kwaliteit/operator lijkt mij de beste referentie ...
nadien iedere maand klagen levert korting en soms een betere connectie op  :jajaja:
in 2015 afgesloten bij Bayantel die Globe is geworden voor 1300/peso maand en altijd perfect internet = uren ononderbroken videochatten

ook wanneer uw vriendin in België verblijft kan die verbinding nuttig zijn om contact te houden met haar familie
en nog nuttiger wanneer je zelf ginder verblijft

kristof19

Bij mijn vrouw ook in Cagayan de Oro. Smart connection wifi voor 999 pesos per maand. Ik ben er tevreden over. Locatie is wel belangrijk om te weten welke provider het best geschikt is.

hakke

mijn vrouw woont in iponan ni zo ver van de grote baan dus zal wel in orde zen dan denk ik :applaus:
er word zoveel gezegd je weet op den duur ni meer wa goed is en slecht...

roadrunner

Hoi iedereen,
Aangaande dit topic wou ik ook nog wat info over wifi verbinding in de ph.

Daar mijn vrouw nu geregeld belt met skype (van skype nar mobile) zou het me gelijk (lees goedkoper) uitkomen om een wifi verbinding te voorzien en zo kan ze van pc naar pc bellen wat gratis is. Ik dacht aan deze http://store.smart.com.ph/view/1911/

Ik zou de factuur willen betalen maar alles daar bij hen thuis laten afleveren/configureren.
Kan dit laatste of wat zijn jullie ervaringen?

Groeten
Gert

Luc

Je habt het over zo een pocket wifi? Werkt goed indien er waar zij woont een goede verbinding is met Smart. Je kan dat nemen met een prepaid simkaart. Je kunt dat wekelijks herladen voor 150 pesos dacht ik. Limiet van 800mb per dag.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ronny55

heb me aangesloten op PLDT fiber, het beste tegenwoordig , wel 3500 peso/ maand voor 50mbs download en 50mbs upload . Plus sportkanaal en filmkanaal. Wat duur maar ben er wel heel tevreden mee. Buiten de regelmatige brouwnouts,  :harenuittrekkenpg2: , weinig of storingen....tot nog toe...
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

hakke

ja heb gezien dat pldt ook goedkoop aansluiting heeft pldt ultera 699peso en 999peso zou dit ook goed zijn denk je of alleen de de duurdere is goed???
Maar heb inderdaad vernomen dat pldt het beste is :applaus:

Ronny55

Als alleen dient om te chatten , dan denk dat het ook goed genoeg is , de video kwaliteit is dan wel wat minder. Maar als je foto's of video 's wilt up- of downloaden , wat ik veel doe, is het gewoon onvoldoende.... .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

tjenn

Citaat van: Ronny55 op vrijdag  7 april 2017, 01:14:15
heb me aangesloten op PLDT fiber, het beste tegenwoordig , wel 3500 peso/ maand voor 50mbs download en 50mbs upload . Plus sportkanaal en filmkanaal. Wat duur maar ben er wel heel tevreden mee. Buiten de regelmatige brouwnouts,  :harenuittrekkenpg2: , weinig of storingen....tot nog toe...
Heb ook overwogen PLDT aan te schaffen maar wegens geen kabel hier in de straat niet mogelijk. Hetzelfde voor Globe At Home no kabel. Woon aan het einde van t'stad een kilometer verder ligt er wel,  :negatief: