Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kippen

Gestart door Jango007, maandag 17 april 2017, 15:29:44

Vorige topic - Volgende topic

Jango007

Hallo, is er hier iemand die kippen vanuit de Filippijnen heeft ? ik zou er graag wat eitjes van kopen , thanks
Het is niet de bedoeling om er mee te vechten enkel voor hobby !
groetjes

snah68

Als m'n vrouw haar vriendinnen op bezoek heeft is het hier een filipijns gekakel van jewelste. Ik zal de volgende keer wel even opletten of er eitjes zijn achtergelaten. :lachen:

Maar gewoon effe nieuwsgierig: Wat is er zo speciaal aan die filipijnse kippen?

Jango007

Lol dat ken ik,hier van t zelfde. Wat er speciaal aan is  :ikkeniebegrijp: gewoon hobby en ik vind het
Mooie dieren  ,,, plus wat nostalgie  :lachen:

janvanderijt

hier ook vaak chickentime zo noem ik het :lachen:

innka3

helaas is het mij niet gelukt ivm vertraging van de container. daar waren ze op het bedrijf ook niet gelukkig mee  :lachen:

''Ik hoop dat jullie allemaal je medewerking aan het bovenstaande willen geven, dat maakt het werk voor jullie in de het buitenland en voor de mensen in Hoorn wat makkelijker, we kunnen de nodig misverstanden voorkomen en de dingen in een keer goed doen !

Dan als laatste, ik ben niet zo van de sancties, maar iedereen die een werkplaats als een voddebaal retour Hoorn stuurt zal vriendelijk doch dringend worden verzocht zelf hier zijn bende op te ruimen en bijv. een koelkast met een  halve kip die 6 weken door de tropen heeft gezworven schoon te komen maken.
Het lijkt mij namelijk niet te veel gevraagd dat wanneer je ergens een bende van maakt dat je die ook zelf opruimt.
Bijgaand nog even de hierboven genoemde formulieren mocht je deze niet kennen.
Groet,
''