Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

invoer visboot

Gestart door nico.cheryl, zondag 30 april 2017, 19:59:03

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik heb het over de euro. Van 72+ in 2009 naar net boven de 45 in 2015. Dat alles dan nog duurder wordt door de duurdere dollar in de  :smiley-philippines: maakt het voor ons alleen maar erger. Sinds de 1ste ronde van de Franse verkiezingen gaat het weer wat beter met de euro, of dat blijft duren is de vraag.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: nico.cheryl

het was de bedoeling de bbq zo te verpakken dat ze het hout voor de vloer konden gebruiken. Je ziet het, weer een oordeel op niets af.
En Jens, ik hoop dat de moderator mee leest. Het staat niet echt fraai, als jij de familie van mijn vriendin als "armoedzaaiers bestempeld" respectloos hoor, je verdient echt een pluim.

Armoedzaaier , ja de moderator heeft mee gelezen !!!! en mij hier op aangesproken .
ben dan ook geen zins dit woord terug te nemen of excuus aan te bieden voor dit woord , als u daar aanstoot aan neemt dat spijt mij dat zeer.
het woord betekend niet meer en niet minder, dat het arme mensen zijn . Armoedzaaier , Armoelijder, of gewoon Arme . het heeft de zelfde betekenis , mensen die noodgedwongen of gedwongen in armoede leven .
en ik mag toch opmaken uit uw post dat dit het geval is .

overigens moeten het wel zeer arme mensen zijn met een zeer klein huisje , gezien het oordeel op niets af . met arme mensen is niets mis hoor , ben er zelf ook 1 van .
   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Citaat van: Jens op donderdag  4 mei 2017, 08:46:05
Citaat van: nico.cheryl

het was de bedoeling de bbq zo te verpakken dat ze het hout voor de vloer konden gebruiken. Je ziet het, weer een oordeel op niets af.
En Jens, ik hoop dat de moderator mee leest. Het staat niet echt fraai, als jij de familie van mijn vriendin als "armoedzaaiers bestempeld" respectloos hoor, je verdient echt een pluim.

Armoedzaaier , ja de moderator heeft mee gelezen !!!! en mij hier op aangesproken .
ben dan ook geen zins dit woord terug te nemen of excuus aan te bieden voor dit woord , als u daar aanstoot aan neemt dat spijt mij dat zeer.
het woord betekend niet meer en niet minder, dat het arme mensen zijn . Armoedzaaier , Armoelijder, of gewoon Arme . het heeft de zelfde betekenis , mensen die noodgedwongen of gedwongen in armoede leven .
en ik mag toch opmaken uit uw post dat dit het geval is .

overigens moeten het wel zeer arme mensen zijn met een zeer klein huisje , gezien het oordeel op niets af . met arme mensen is niets mis hoor , ben er zelf ook 1 van .

Sinds wanneer???

Admin

Citaat van: Jens op donderdag  4 mei 2017, 08:46:05
ben dan ook geen zins dit woord terug te nemen of excuus aan te bieden voor dit woord , als u daar aanstoot aan neemt dat spijt mij dat zeer.

het woord betekend niet meer en niet minder, dat het arme mensen zijn .

Het is blijkbaar uw keuze om de materie in het topic te behandelen.
De eerste zin is eerder een onvolwassen manier om de schuld te verleggen naar de ontvanger. Nochtans geeft een opzoeking van het woord:

M. De Coster (2007), Groot scheldwoordenboek

armoe(d)zaaier: straatarm persoon; iemand die steeds geld te kort heeft; zielenpoot.


Het is en blijft dus een pejoratief. Zichzelf in een slachtofferrol plaatsen veranderd daar niets aan. Het bericht kon zonder gebruik van dat woord ook het punt dat u maakte overbrengen.

Het feit, dat een verontschuldiging op zijn plaats is, blijft. Hoe u het afhandelt, zegt meer over u dan over de betrokken personen. Aan u de keuze.
Hallo gast. :welcome:

nico.cheryl

J@ Admin, ik heb het behandeld, maar nog wel met respect. Als je schoonouders dan als armoedzaaiers betitelen mogen worden vind ik echt onbegrijpelijk.
@ Jens, wil jij niet meer reageren op mijn berichten, je bent een naar mannetje, waar ik geen reacties meer van wil lezen in mijn topic.
Groet Nico
1 keer in de Filipijnen geweest. Daar mijn kleine kip ontmoet :-)

klootzakken (voorheen Jens)

oke dan heb ik zeker een ander woorden boek of PC  . er heeft u niemand gevraagd om in het Grote SCHELD woordenboek te zoeken ,eerste plaats is dat ding verouderd [2007] en 2e plaats wist ik van het bestaan van zulks niet  we hebben het hier over een gewoon normaal woorden boek , een ieder die het woord armoedzaaier invoert op zijn PC zal dit zo kunnen lezen  . als u een hond wil slaan dan kunt u altijd wel een stok vinden . zeker had ik het ook anders kunnen brengen , maar helaas heb ik dat niet gedaan .

wat de keuze betreft om dit gezeik over 1 woord   in het topic zelf te behandelen is aan Nico , die hoopt dat er een moderator mee leest . wel dat was het geval en de Moderator schreef mij netjes een PM . waar ik op reageerde . ik heb mijn zegje gedaan op dit topic en daarnaast de moderator een bericht terug gestuurd .
omdat ik niets te verbergen heb vind ik het wel net zo netjes als zulks niet achter de rug om van een ander gaat , zo kan iedereen mee lezen wat er aan de hand is .  dat achterbakse gedoe ben ik niet zo,n fan van vandaar .

aan mij de Keuze?  doe er mee wat u wil , ik neem niets terug . bij een evt ban wens ik jullie allemaal het beste veel wijsheid en geluk toe .

:hoedjeaf:  :daag:

jens.........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.