Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Afstudeerproject over geldverzendingen.

Gestart door GillesStudent, woensdag 10 mei 2017, 17:19:38

Vorige topic - Volgende topic

GillesStudent

Beste,

In het kader van mijn thesis ben ik op zoek naar Filippijnse personen die in België wonen en ervaring hebben met het verzenden van geld naar de Filippijnen. Ben of ken je zo iemand twijfel dan niet om mij te contacteren. Hieronder vind je een beschrijving van de thesis:


Het doel van mijn thesis is een analyse van de noden en het gedrag van migranten in België op vlak van geldverzendingen naar hun thuisland. Welke manier verkiezen ze om geld te verzenden? Hoe ervaren ze de service van kanalen die ze hiervoor gebruiken? Wat vinden ze van de prijs? Wat is hun verhaal achter de steun die ze geven via geldverzendingen? Enzovoort.
Ik onderzoek dit aan de hand van persoonlijke gesprekken en probeer zo interessante verhalen en input te bundelen om te zien wat er kan verbeteren in de Belgische markt voor geldverzendingen. De gesprekken zijn geheel vrijblijvend en privacy wordt gegarandeerd indien gewenst. Voor deze thesis werk ik samen met het bedrijf 'Western Union', dus de bevindingen uit deze gesprekken kunnen een positieve impact hebben op hun dienstverlening in België. Bij interesse voor een gesprek mag je me altijd mailen op gilles.denhaese@gmail.com. Indien je een gesprek niet ziet zitten maar wel iets kwijt wil over deze topic, twijfel dan eveneens niet om mij een mailtje te sturen.

Met vriendelijke groeten,
Gilles Den Haese
Gilles.denhaese@gmail.com



Alvast bedankt!

Yoghurt69

 :welcome: Gilles

In dit topic zal je alvast wat antwoorden op je vragen vinden:
http://www.filippijnen.org/index.php?topic=14767.0

Western Union mag dan wel marktleider zijn met 15% in cash to cash maar vermoedelijk niet de populairste op dit forum.
De veiligheidscontrole en duurdere transactie kosten zie ik als grootste minpunt.

pinay lover

ik heb één keer via western Union geld opgestuurd naar men vriendin.
Normaal zou dan moeten het bedrag dat op het briefje staat moeten uitbetaald worden ... in de Phil echter rekent het kantoortje dat uitbetaald heeft een ietske pietske af voor "kosten" .... niet veel maar typisch the Phil denk ik .... op een ietske pietske komen er geen klachten van en kunnen ze rustig verder doen zoals ze bezig zijn ... die mensen moeten ook leven hé  :biggrinn: