Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cheaptickets

Gestart door evethe, vrijdag 19 mei 2017, 13:55:35

Vorige topic - Volgende topic

evethe

Heeft er iemand ervaring met het boeken van ticket met Cheattickets.be Xxx
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

Rich

Die spelen enkel maar vals evethe  :floet:  (grapje hoor )
Rich de Nederbelg.

pinay lover

ik boekte steeds rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij. Alhoewel nu vastgesteld dat boeken via goedkopetickets.be goedkoper is dan rechtstreeks bij turkish airlines.

Bij website www.monondo.be vind je prijzen van meerdere website-boekingen...

:run:
[admin]Juiste URL = http://www.momondo.be/[/admin]



Rich

Het kan zomaar zijn dat een boeking via de maatschappij vandaag goedkoper is, en morgen duurder dan bijvoorbeeld een of ander agentschap.

Het is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Geen enkele site is de goedkoopste.
Belangrijk om elke dag te zoeken en te vergelijken.
Rich de Nederbelg.

daf105paccar

Citaat van: Rich op vrijdag 19 mei 2017, 15:39:34
Het kan zomaar zijn dat een boeking via de maatschappij vandaag goedkoper is, en morgen duurder dan bijvoorbeeld een of ander agentschap.

Het is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Geen enkele site is de goedkoopste.
Belangrijk om elke dag te zoeken en te vergelijken.
Wat Rich zegt klopt.
Vorige 5 jaar rechtstreeks bij luchtvaartmaatschappij geboekt....................dit jaar bij een agentschap.

Rich

Je kan het een beetje vergelijken met Trivago, je kent ze wel van "zoek jij wel eens naar een hotel"  "Wij zoeken het goedkoopste hotel voor je" en ze maken zich sterk door te zeggen dat ze ALLE sites doorzoeken.

Ik heb ik april een 8 tal hotels geboekt en een paar sites vergeleken met Trivago.

1/ Op sites zoals onder meer Booking.com en Agoda staan hotels die niet te vinden zijn bij Trivago en de hotels die er wel op staan zijn niet altijd goedkoper bij Trivago  :neeneenee:
2/ Ik heb de meeste hotels geboekt via Agoda en doe dat al jaren, en de prijzen zijn meestal de beste, maar een enkele keer boek ik via Booking.com.
3/ Als ik geen tijd heb om via zo'n site te boeken dan vraag ik in het hotel of ik de prijs van Agoda kan krijgen en dat is me nog nooit geweigerd.

Rich de Nederbelg.

flipjov

Ik kijk altijd op skyscanner en Chaser, die vergelijken de meeste luchtvaartmaatschappijen en boekingsites. heb men tickets naar de Filipijnen geboekt via Tix.be omdat dat het goedkoopste was die moment, tickets naar Oslo Brussel Airlines zelf en vroeger toen ik vaak naar Stockholm ging meestal met supersaver.nl , boeit mij niet met welke maatschappij of welke site ik boek, belangrijkste voor mij zijn de vooral de luchthaven voor aankomst/vertrek , vlieguren en vertrek/aankomsturen en voor de rest een vliegtuig is een vliegtuig....

Yoghurt69

vluchten zoeken doe ik meestal via www.skyscanner.net
voor domestic flights in  :smiley-philippines: is het dikwijls goedkoper om via de app van Airasia of Cebu Pacific te boeken
zoals Rich aangaf, dagelijks peilen
je kan ook even polsen op andere luchthavens in de buurt Schiphol, Brussel, Parijs ... vakantie periodes verschillen wel eens
als je de goedkoopste vlucht denkt te hebben dan even rond surfen
airmiles kunnen mij gestolen worden, mijn voldoening is steeds weer de goedkoopste vlucht te vinden
soms boek ik aparte vluchten met Hong Kong, Singapore, Bangkok, Jakarta, Istanbul, Midden-Oosten, etc... als tussenstop

Met Travelgenio heb ik dit jaar 3 vluchten samen geboekt: Brussel/Istanbul/Manila/davao (18,5 heen & 21 uur terug)
Aansluiting in Manila gemist en daags nadien zonder extra kosten naar Istanbul/Brussel gevlogen

voor hotels ben ik via de bovengenoemde sites altijd goedkoper uitgekomen dan rechtstreeks in het hotel te boeken ... als dit al mogelijk is in  :smiley-philippines:

Luc

Citaat van: flipjov op vrijdag 19 mei 2017, 20:58:00
en voor de rest een vliegtuig is een vliegtuig....

Ik vind dat daar toch groot verschil in is. Voor mij is de nieuwere Airbus A350 top. Zeker die van Turkish Airlines en China Airlines. Singapore Airlines vond ik vroeger goed, tegenwoordig veel te weinig beenruimte in economy (A330). De A380 van Lufthanse is goed indien je de economy stoelen aan de kant van het venster kunt bemachtingen op de bovenste verdieping. Beneden zou ik nooit willen zitten. Manila-Amsterdam met Etihad via Ierland te vermijden. De tijd tussen aankomst en vertrek naar Amsterdam met Aer Lingus is te kort. Wij hebben letterlijk moeten lopen naar de gate waar het vliegtuig speciaal op ons stond te wachten. Wij zaten wel op de vlucht, onze koffers niet. Die hadden wij pas 2 dagen later.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Natuurlijk is er een groot verschil in vliegtuigen.

De vlucht van Brussel naar Abu Dhabi is een airbus 330-200  (2 seats aan weerskanten)
De vlucht van Abu Dhabi naar Manila is een Boeing 777-300  ( 3 seats aan weerskanten)

TIP : Maar wist je dat er achteraan het vliegtuig van Etihad (is afhankelijk van de maatschappij)   5 à 6 rijen zijn van 2 seats zijn?

Die had ik voor ons geboekt dus geen last van andere passagiers en zij geen last van ons en achteraan in het vliegtuig blijkt trouwens veiliger te zijn.
Rich de Nederbelg.