Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cheaptickets

Gestart door evethe, vrijdag 19 mei 2017, 13:55:35

Vorige topic - Volgende topic

fabian

Hallo,

Voor mij de beste vliegmachappij is nog altijd Airstop... ik heb zelf mijn ticket nu  gekocht voor eind deze jaar "30 nov tot 27 Januari 2018" voor 576 €
Ik heb daar in hun site een chat boodschap gestuurd met datum en uitleg, hoelang ik daar wow verblijven en een dag later kreeg ik al per mail een offerte met prijs en datum "vertrek en retour"
alleen u akkoord geven, de zelfde dag diend je ook nog te betalen en daarna bewijs van betaling per mail sturen en enkele uren later je online ticket met reservatie krijg je per mail
Brussel thailand - thailand Manila  heen en terug 1 overstap

http://www.airstop.be/

mvg,
Fabian
Negro occidentale is mijn eiland ....

Rich

Airstop is geen vliegtuigmaatschappij, dat is een vliegticket zoekmachine.
Rich de Nederbelg.

fabian

Citaat van: Rich op zaterdag 20 mei 2017, 18:30:33
Airstop is geen vliegtuigmaatschappij, dat is een vliegticket zoekmachine.

ja sorry, ergens mis geschreven, bedankt Rich  :daag:
Negro occidentale is mijn eiland ....

nico.cheryl

een beetje verwarrend allemaal, misschien komt het dat je in je topic de naam cheaptickets gebruikt, en in je vraag Cheattickets.be Xxx :lachen:

Mijn ervaring is goed, net geboekt met cheaptickets, moest cancelen, en kon het toch nog veranderen naar een andere datum. Ook goed bereikbare klanten service.
ik heb een enkeltje met annulering van Manila naar Amsterdam geboekt voor 534.06

en dit is on-topic.

Nico
1 keer in de Filipijnen geweest. Daar mijn kleine kip ontmoet :-)

janvanderijt

heb nu geboekt bij skyscanner vertr 30 jull voor 3 weken naar nl manila ams 627 euro :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:

Ronny55

Heb meerdere malen via ticketverkopers (agentschappen) geboekt, niet echt goede ervaringen mee gehad. Boek nu rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij....soms zelfs goedkoper....bv voor in oktober '17 een vriend geholpen , Ams-->Mnl , 600 euro, 30 kgs bagage, - 16 uur  reistijd , heen en -16 weer, met Cathay Pacific. NB. was beterkoop dan via agentschappen. Gewoon wat zoeken en op de juiste tijd toehappen.

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

janvanderijt


nico.cheryl

Wat ik nu heb ervaren is dat het veel uitmaakt wat je eindbestemming is. mijn vriendin komt nu naar Nederland, soon, maar vlieg je eerst naar Singapore, of bangkok, of Taipay of KL, dan doe je het eerste stukje met een pacific. dat kan veel uitmaken. Uiteindelijk kwam ik deze keer toch direct van Manila naar Amsterdam tussenstop Taipay uit.

Vanuit Cebu, kwam ik telkens beter uit als je eerst naar een andere plaats vertrek, en van daar uit het grote stuk boekt.

Boek ik een erg belangrijke vlucht, waar ik 100% garantie wil dan boek ik via een reisagent. Dan betaal ik niets meer maar kan je je terugvlucht voor twee honderd euro ter plaatse van datum veranderen.

Dat heb ik gedaan toen ik naar Malysie ging, ook toen ter kennismaking met een vrouw, was allemaal erg leuk, maar er kwam naar een paar weken een kink in de kabel, en was blij dat ik met een telefoontje direct kon vertrekken.

is het waard gebleken dus.
1 keer in de Filipijnen geweest. Daar mijn kleine kip ontmoet :-)

Sir-Twentyone

Citaat van: evethe op vrijdag 19 mei 2017, 13:55:35
Heeft er iemand ervaring met het boeken van ticket met Cheattickets.be Xxx

Hallo,

Ik ben momenteel in de Filipijnen (7juni- 8 aug)heb via die website een week voor mijn vertrek een ticket geboekt naar Cebu. Vertrokken vanuit Parijs, tussenstop in Hong Kong en eindbestemming Cebu. Alles bij mekaar zo'n 16uur onderweg.


Ik heb ondervonden dat boeken via de vliegmaatschapij zelf een pak goedkoper is. Had jammer genoeg problemen met mijn visa kaart waardoor ik niet rechtstreeks via Cathay Pacific kon boeken dus had ik geen andere keuze dan via die website te boeken en betalen met de gewone bankkaart.

Ipv 600eur heeft het mij €740 euro gekost. Indien mogenlijk zou ik je toch adviseren om rechtstreeks via de vliegmaatschapij te boeken..is veel voordeliger. Ik kreeg de beste deals van Cathay en Emirates.

Rich

Citaat van: Sir-Twentyone op dinsdag 27 juni 2017, 17:17:47
Citaat van: evethe op vrijdag 19 mei 2017, 13:55:35
Heeft er iemand ervaring met het boeken van ticket met Cheattickets.be Xxx

Hallo,

Ik ben momenteel in de Filipijnen (7juni- 8 aug)heb via die website een week voor mijn vertrek een ticket geboekt naar Cebu. Vertrokken vanuit Parijs, tussenstop in Hong Kong en eindbestemming Cebu. Alles bij mekaar zo'n 16uur onderweg.


Ik heb ondervonden dat boeken via de vliegmaatschapij zelf een pak goedkoper is. Had jammer genoeg problemen met mijn visa kaart waardoor ik niet rechtstreeks via Cathay Pacific kon boeken dus had ik geen andere keuze dan via die website te boeken en betalen met de gewone bankkaart.

Ipv 600eur heeft het mij €740 euro gekost. Indien mogenlijk zou ik je toch adviseren om rechtstreeks via de vliegmaatschapij te boeken..is veel voordeliger. Ik kreeg de beste deals van Cathay en Emirates.

Soms rechtstreeks via de luchtvaartmaaatschappij en soms via een agent. Het kan in 1 dag zomaar een paar honderd euro schelen. Heb veel met Cathay gevlogen en die waren in de meeste gevallen hetzelfde van prijs op hun site als op die van agenten.

Rich de Nederbelg.