Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bloed O- in Manila

Gestart door ruff rider, maandag 19 juni 2017, 07:40:15

Vorige topic - Volgende topic

ruff rider

 :hoedjeaf:
Kwam onderstaand bericht tegen op Facebook

Natasja Dillen voelde zich bezorgd.
17 juni om 23:10 ·
Hierbij een noodoproep die wat ongewoon is:

We vragen deze oproep te delen om zoveel mogelijk mensen te bereiken.

De broer van mijn echtgenoot Daniel heeft, na zijn hstc behandeling (MS) in het buitenland, ernstige nood aan O- (negatief) witte bloedlichaampjes die daar, zo blijkt, zeer schaars zijn.

We zoeken dus mensen die bereid zouden willen zijn om zijn leven te redden door daar als bloed donor naartoe te gaan. (Manila, Filipijnen)

We beseffen ook dat dit een wilde gok is maar met vragen misdoet men niets.. ik zou via Daniel een foto kunnen meegeven om de ernst te verduidelijken maar doen we niet uit respect voor Erwin.

Dus hier de oproep voor iemand oprecht met O- bloedgroep die met begeleiding naar Manila wilt gaan, en een leven wilt redden. Ik wou dat ik deze post niet hoefde te plaatsen maar opnieuw: dit is de laatste optie om te helpen.

bananacreek

Wie betaalt de reis en verblijf?..... :denk: :denk:

O.B.Bommel

Het is niet zo ongewoon, SOS Philippines doet ook oproepen. Het is al jaren (ik weet al niet beter) bekend dat O-negatief een probleem is in de Filipijnen. Die bloedgroep is uiterst zeldzaam daar. Het is zaak voor die mensen om een circuit op te richten.

Helaas heb ik ook die bloedgroep. Ik kan overigens nu niet helpen want ik kan niet weg hier.
Probeer SOS Philippines eens.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

ruff rider

Er is blijkbaar een donor gevonden:



Natasja Dillen
2 min. ·
Update Erwin Vervaet
This morning a woman from Finland entered the MMC and donated blood. Thank you Jaana!! ❤️