Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

December huwen in Filipijnen

Gestart door Phanteon, vrijdag 18 augustus 2017, 01:27:08

Vorige topic - Volgende topic

Phanteon

De documenten dienen in het origineel overlegd en mogen niet ouder dan 6 maanden zijn. De originelen worden niet teruggegeven en blijven in het archief bewaard.

De ambassade zal een onderzoek uitvoeren aan de hand van de aangeleverde akten/attesten. De ongehuwde staat (single status) van de Filippijnse partij zal in ieder geval geverifieerd worden. Dit kan enkele weken (een maand) tot maanden duren.

Is dit echt het geval ? December wil ik huwen......

mars

Citaat van: Phanteon op zondag 27 augustus 2017, 01:30:18
De documenten dienen in het origineel overlegd en mogen niet ouder dan 6 maanden zijn. De originelen worden niet teruggegeven en blijven in het archief bewaard.

De ambassade zal een onderzoek uitvoeren aan de hand van de aangeleverde akten/attesten. De ongehuwde staat (single status) van de Filippijnse partij zal in ieder geval geverifieerd worden. Dit kan enkele weken (een maand) tot maanden duren.

Is dit echt het geval ? December wil ik huwen......

Je brengt je vertaalde en gelegaliseerde van jezelf en je verloofde binnen, gaat op kort gesprek en meestal geven ze het document de week erop. dan naar city hall en 10 dagen wachten marriage licence
.

Ronny55

Laatst kreeg ik te horen van de consul dat documenten in het Engels niet meer vertaald moeten worden ...het handelt zich nu wel om een Belgische legalisatie van een  :smiley-philippines:  adoptie . Mss geld dat ook voor andere documenten  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

kristof19

Citaat van: Ronny55 op zondag 27 augustus 2017, 07:40:44
Laatst kreeg ik te horen van de consul dat documenten in het Engels niet meer vertaald moeten worden ...het handelt zich nu wel om een Belgische legalisatie van een  :smiley-philippines:  adoptie . Mss geld dat ook voor andere documenten  :weetikniet:

Dat zou inderdaad wel logisch zijn aangezien ze daar toch geen Nederlands begrijpen of spreken....