Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mening gevraagd

Gestart door NiSo, vrijdag 8 september 2017, 13:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Fail_over

Ja, gefeliciteerd!  :congratualtionsis0:

Neem de tijd om haar het leven hier uitgebreid te introduceren. Laat haar zien dat het hier geen paradijs is, en elke kano rijk is, maar een ieder ook voor z'n geld moet werken.
Dan heb je de eerste vooroordelen al afgeschoten.

En vooral: Na 3 weken weer terug, want als ge nu zotte dingen in uw hoofd haalt zal ze nooit permanent hier zijn.

Geduld is een schone zaak, en dat zal je moeten hebben.  :jajaja:

Fijne tijd samen toegewenst. :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Shirfab

Fantastisch, ik wens jullie een sublieme 3 weken.

pinay lover

super dus, mijn handleiding heeft toch al iemand kunnen helpen  :applaus:  :applaus:

Daar deed ik het voor ... Ondertussen is mijn vrouwtje hier al een jaar en zijn we bijna één jaar gelukkig getrouwd.
Mijn asawa heeft een leuke job, ze kookt in een kleine gezellige noodlebar. Een kleine hechte groep collega's, waaronder een Filipijnse vriendin. Een mooi loon is meegenomen zodat ze haar kids wat kan "helpen" ....

Kortom, waar een wil is, is een weg, al kan de weg lang zijn  :biggrinn:

Geniet alvast van jullie vakantie .... mss een tip, bezoek enkele mogelijke jobs en probeer bvb. loon- en werkvoorwaarden op papier te krijgen.
Altijd handig om dergelijke informatie later te kunnen meesturen met een visumaanvraag.


startagain

Gefeliciteerd en geniet ervan!
Move on.. to learn and improve

NiSo

En de 3 weken zijn om, in één woord, geweldig....
Ze overtrof mijn verwachtingen, en die waren al hoog.
We hebben dus besloten om er volledig voor te gaan, maar eerst moeten we haar oude huwelijk anuleren.
Iemand al ervaring met die nieuwe wet ?

Grappig tijdens onze uitstappen was dat er af en toe ineens een extra pinay langs me stond, de eerste keer had ik niet de geheime handsignalen van een pinay groet niet gezien :p
Precies of het magneten zijn :) 

Kano

#16
Citaat van: NiSo op donderdag 13 september 2018, 11:19:55
We hebben dus besloten om er volledig voor te gaan, maar eerst moeten we haar oude huwelijk anuleren.
Iemand al ervaring met die nieuwe wet ?

Als je bedoeld een Filipijnse wet die echtscheiding mogelijk maakt. Helaas die is er niet en zal er zeker op korte termijn niet komen. De senaat heeft het wetsvoorstel nog niet behandeld en Duterte heeft gezegd dat hij een dergelijke wet nooit zal ondertekenen. Als jouw vriendin niet met een buitenlander was getrouwd lijkt annulment de enige oplossing.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

pinay lover

Het annullment is inderdaad de ramp ... kan wel enkele jaren aanslepen. De aanvraag van mijn vrouwtje was na ongeveer 3 jaar geweigerd...alhoewel er meer dan redenen genoeg waren.
Wij hadden het geluk dat haar man stierf aan een herseninfarct door zijn nogal heftige levenswijze ...

startagain

Citaat van: pinay lover op maandag 17 september 2018, 08:09:41
Het annullment is inderdaad de ramp ... kan wel enkele jaren aanslepen. De aanvraag van mijn vrouwtje was na ongeveer 3 jaar geweigerd...alhoewel er meer dan redenen genoeg waren.
Wij hadden het geluk dat haar man stierf aan een herseninfarct door zijn nogal heftige levenswijze ...
Pinaylover, dan heb je idd veel geluk gehad. In een vorige relatie ook ca 4 jaren bezig geweest met een annulatie.. uiteindelijk moeten opgeven.
Move on.. to learn and improve

panshit

Dan hebben jullie toch een verkeerde advocaat gehad 2 zusters van mijn vrouw hadden binnen 1 jaar een anulement de advocaat zit in Ozamis.
panshit