Ervaring kopen condominium en verhuren

Gestart door QuantumPix, zondag 11 juni 2017, 16:34:50

Vorige topic - Volgende topic

Michaela

Citaat van: kristof19 op maandag 19 juni 2017, 03:17:37
@Quantumpix

Natuurlijk moet je hetgene doen waar u zichzelf goed bij voelt op voorwaarde dat u zich bewust bent van alle risico's.
Als u ermee kunt leven dat de investering uw vriendin/vrouw toebehoort indien de relatie mislukt is er geen enkele reden  om er niet voor te gaan.
U hebt inderdaad van die "wijze" oude mannen die het allemaal perfect kunnen vertellen hoe het allemaal verloopt en met trots aan de bar vertellen hoe dom die buitenlander wel is die zijn huis/investering verloren heeft en dat zijzelf veel te slim zijn om zoiets voor te hebben :lachen: terwijl ze zelf al 3 huizen verzopen hebben of "weggeschonken" hebben in de plaatselijke hoereca :jajaja: Zo lopen er hier veel van rond :benweg: Vermijden dat zooitje  :jajaja:
Ikzelf heb ook tal van investeringen gedaan reeds voor mijn huwelijk. Ondertussen ben ik gehuwd en hebben we een kind en ben ik uiterst gelukkig met mijn investeringen zodat mijn kind en ex bij een eventuele "scheiding" nog altijd een goede toekomst zullen hebben WANT MIJN VROUW EN KIND VERDIENEN DAT!!!!
U hebt in Belgie of in Nederland ook van dat ongedierte die geen enkele verantwoordelijkheid dragen en die zelfs de onderhoudsbijdragen van hun eigen kroost trachten te ontwijken. Gelukkig is dat nu beter geregeld in Belgie. :jajaja:
:run: :run: als je van die bleke wijsneuzen tegenkomt. 50 meter afstand houden   :floet: :floet:

:hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: Kristof :thumb: :thumb: :thumb: