karaoke machine en verzenden van filipijnen naar belgie

Gestart door hakke, dinsdag 24 oktober 2017, 19:19:30

Vorige topic - Volgende topic

hakke

Zou ergens een karaoke machine willen kopen had van iemand gehoort dat tj media tkr 305P een hele goeie was maar zou deze graag ergens kopen en naar belgie willen laten overkomen?

Had er 1 gevonden maar is in het koreans :ikkeniebegrijp: maar in de filipijnen verkopen ze hem in het engels dus ik denk dat ik hem best in de filipijnen ergens koop en naar belgie zend?

Weet er iemand een goeie en betaalbare manier om deze naar mij thuis te kunnen zenden vanuit de filipijnen?
Of een website waar ze goeie karaoke verkopen en verzenden naar belgie?


flipjov

Citaat van: hakke op dinsdag 24 oktober 2017, 19:19:30
Zou ergens een karaoke machine willen kopen had van iemand gehoort dat tj media tkr 305P een hele goeie was maar zou deze graag ergens kopen en naar belgie willen laten overkomen?

Had er 1 gevonden maar is in het koreans :ikkeniebegrijp: maar in de filipijnen verkopen ze hem in het engels dus ik denk dat ik hem best in de filipijnen ergens koop en naar belgie zend?

Weet er iemand een goeie en betaalbare manier om deze naar mij thuis te kunnen zenden vanuit de filipijnen?
Of een website waar ze goeie karaoke verkopen en verzenden naar belgie?

gewoon meepakken als je daar bent lijkt mij het gemakkelijkste, andere optie is DHL of UPS, maar wel wat duurder natuurlijk.


joost


Hallo.
Toevallig vanmiddag gekocht op marktplaats. Magic sing ET19KV.



Groeten.
Joost.

hakke

heb er al van gehoort van magic mike maar is het ook goed kun je nieuwe songs downloaden gratis en klinken de liedjes ook zoals ze echt zijn of...

Het zal in ieder geval wel beter zijn dan de gewone filipijnes karaoke :lachen:

Rich

Wij hebben die magic sing ook en is goed. Je kan chips met songs bijkopen en het zijn de originele songs. Een aanrader (y)
Rich de Nederbelg.

hakke

heb gezien dat ze toch veel geld vragen voor die chips of kan je dit ergens gratis downloaden ook?
Was 75€ voor 1 chip :ikkeniebegrijp:

Had gezien dat ze deze ook in belgie verkopen en verdelen dus misschien is dit ook een optie maar dan moete die chips toch gratis worden...

Rich

Rich de Nederbelg.

Gompie007

Bij de supermarkt nie....kost een zak chips rond de euro............ :crazy: