Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

exit en entry papers

Gestart door Ronn, dinsdag 2 januari 2018, 15:02:04

Vorige topic - Volgende topic

Ronn

Hallo iedereen,

Eerst en vooral mijn beste wensen aan allen op dit forum,ik heb wel zo vroeg in het jaar al een vraag.
namelijk het volgende,mijn asawa gaat binnenkort voor de eerste maal terug naar de filipijnen na ongeveer anderhalf jaar in belgie,wij hebben wettelijke samenwoning sinds 1 jaar.ze heeft een F kaart en een geldige reispas en verblijft er ongeveer 7 weken.nu heb ik gehoord dat ze ook zou moeten beschikken over entry en exit papers?is dit correct of niet,het is de eerste keer dat ik dit hoor,daarom mijn vraag.alvast bedankt .

de groeten Ronny

flipjov

Citaat van: Ronn op dinsdag  2 januari 2018, 15:02:04
Hallo iedereen,

Eerst en vooral mijn beste wensen aan allen op dit forum,ik heb wel zo vroeg in het jaar al een vraag.
namelijk het volgende,mijn asawa gaat binnenkort voor de eerste maal terug naar de filipijnen na ongeveer anderhalf jaar in belgie,wij hebben wettelijke samenwoning sinds 1 jaar.ze heeft een F kaart en een geldige reispas en verblijft er ongeveer 7 weken.nu heb ik gehoord dat ze ook zou moeten beschikken over entry en exit papers?is dit correct of niet,het is de eerste keer dat ik dit hoor,daarom mijn vraag.alvast bedankt .

de groeten Ronny

Nee... gewoon paspoort en f kaart... zijn net terug en men vrouw heeft ook f kaart.  Toen we terug gingen moest ze wel een papiertje invullen. Verder werd niks gevraagd...

koy

Ja inderdaad ze zal een papier moeten invullen als de Filipijnen terug verlaat maar dat is gratis. Hebben het net achter de rug op Mactan Cebu Airport.

no problem
leven en laten leven...