Europese nummerplaten in de filipijnen

Gestart door Christof, donderdag 11 januari 2018, 12:23:56

Vorige topic - Volgende topic

Christof

Is er iemand die enig idee heeft hoe het mogelijk is dat in coron.. Een eiland aan het einde van de wereld busjes rondrijden met Duitse nummerplaten... En in manilla verschillende met Europese nummerplaten...

Fail_over

Mijn oma zei steeds: Erger u niet, verwonder u slechts.

En in dit geval verwonder ik me weer eens dat er een geval is dat eventueel ergenis kan opwekken, maar slechts verwondering waardig is.

Veel gevestigde waarden in het westen zijn niet geldig buiten hun grenzen.

:jajaja: :daag:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

pagud

just to decorate their cars or maybee mayabang , ik weet het niet , laat me in ieder geval koud .

Chowking

#3
Zo kom je ze nog wel eens tegen.


bananacreek

Gewoon nepm ...dat kan je hier overal kopen en daar proberen ze alleen indruk mee te maken....

Luke

OFW of gewoon terugkerende Filipinos mogen eenmalig een voertuig taksvrij importeren.
Ze moeten aan een aantal voorwaarden voldoen.

Dus mogelijk geïmporteerde voertuigen.

Chowking


innka3

Citaat van: bananacreek op vrijdag 12 januari 2018, 12:46:45
Gewoon nepm ...dat kan je hier overal kopen en daar proberen ze alleen indruk mee te maken....
bij mij zit deze er op


upload pictures   :benweg:

Riens

Meen dat die nepplaten vaak gebruikt worden, om anderen te laten denken dat het voertuig geïmporteerd is.

Ik weet nog goed dat mijn Collega een ongelukje kreeg op de Scheepswerf in Olongapo, kwam er een gele wagen voorrijden. van de "Ambulancedienst Kennemerland" Denk dat deze ooit geschonken was.

bananacreek

Juist en kijk hier dit was geschonken door Haarlemmermeer ....aan ERUF Mandauwe City