Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

1 ste reis naar de Filippijnen

Gestart door Kristof, zondag 11 maart 2018, 13:22:47

Vorige topic - Volgende topic

flipjov

Citaat van: Erik van de Ven op maandag 23 april 2018, 09:30:59
Ander alternatief: China Airlines. Gloednieuwe A350-900 op Amsterdam. Enige nadeel is dat de overstap in TPE 5 uur duurt op de heen weg. Terugweg kan in 1,5 uur. Mijn ticket was $620 in Maart van die jaar en wel 5 maanden vooruit geboekt. Ik zou vooral vanwege de overstap op TPE (saai) iets extra betalen voor Cathay via HK, wat gewoon een top maatschappij is en top vliegveld. Maar als de prijs echt de belangrijkste overweging is, is dit een alternatief.

Vond het eigenlijk helemaal niet saai op TPE, leuk vliegveld en veel te doen, goeie restaurants en bars. Er zijn wel 2 terminals dus mss had je de oude terminal (daar hadden wij een stop heen van 50min) , terug hadden we een stop van 5u in de nieuwe terminal (terug was met KLM) . Ik vond de Vlucht met China Airlines eigenlijk veel beter dan met KLM, meer ruimte, splinternieuw vliegtuig, beter eten en goeie wijn. Vriendelijk personeel die niet zo heel goed engels spraken maar toch hun best deden, aanrader. 


Erik van de Ven

Hoi, jazeker overall geen slechte ervaring. Maar die bars????.....wij stapten beide keren over op Terminal 1....en daar zijn voor zover ik weet dus alleen wat koffie bars die ook een biertje verkopen. En weinig of geen (?) restaurants. Zal we de oude zijn. Met A-D gates. Ben er een aantal keren voor business ook geweest maar dan zijn de wachttijden of kort of je gaat naar de Cathay Lounge.....;-), dus let je er niet zo op.
Met vriendelijke groeten
Erik van de Ven