Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Telefoneren/videochat

Gestart door Kristof, woensdag 28 maart 2018, 07:21:21

Vorige topic - Volgende topic

Kristof

Hey,

Mijn vriendin woont in Passi, Panay,
Onze communicatie tot nu toe is embarmlijk, telefoneren via messenger werkt 8 keer op 10 niet en als het werk is het redelijk onverstaanbaar, volgende week vertrek ik naar daar en wil ik daar iets aan veranderen..
Wqt is volgens jullie de beste en goedkooptste manier om met elkaar te bellen en of video call?

MVG


tjenn

Breng ineens die van telenet mee  :lachen:  grapje, ik vrees dat je er niet veel aan kan doen ikzelf woon aan het einde van de stad(Tagbilaran) en daar zelfs heb ik voor smart bijna geen signaal maar globe dan weer wel dus eerst uit zoeken wat het sterkste signaal is daar. Ik gebruik momenteel Prepaid Home Wifi  van Globe at home. 50% stronger wifi en dat klopt merkbaar verschil. 1999 pesos + 10GB free voor 7dagen daarna kan je de sim terug opladen voor een maand 15GB aan 599 pesos Home Surf. Misschien zijn er members hier die in de omgeving Passi, Panay wonen die zullen u beter kunnen helpen hoop ik.

fabian

Ik en mijn Vriendin bellen en doen video zeker iedere dag 4 a 5 uren, het beste is DATA kopen,is niet echt duur en werk perfect hier
Negro occidentale is mijn eiland ....

Herbie

Voor Smart weet ik het niet. Voor Globe: koop een Globe kaartje Lte P40 eerste dagen heb je gratis. Dan zet je P100 op je sim. Sms GOTSCOMBODD90 naar 8080 krijg je voor 2gb voor 7 dagen, krijg je ze niet op. Maak zeker dat je herlaad 10min voor de 7 dagen om zijn. Dan hou je je niet op gebruikte mb :thumb: veel succes. Momenteel het goedkoopste.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

innka3

je hebt IMO -FACETIME- MESSENGER daar werk er altijd wel een van. :thumb:

Luc

Ik vond dat Skype nog het beste werkte. Messenger haperde dikwijls.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ronny55

Videocalls verbruiken betrekkelijk meer data dan only calls, je heb een goede internet verbinding hebben . is haar internet verbinding minder dan up to 2 mbs dan kan je videocalls vergeten. Met up to 5Mbps heb doorgaans geen probleem . Nu weet ik niet wat internet daar ter beschikking is , heb verschillende provider uitgeprobeerd door de jaren heen. Met PLDT heb ik de beste verbindingen gehad . Nu heb ik "PLDT fiber" up to 50 MBps , 2800 php/maand. Skype of messenger , daar is weinig verschil in , ik heb telkens een goede verbinding. Waar je zit en met wat speelt een grote rol.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

tjenn

Citaat van: Luc op woensdag 28 maart 2018, 23:30:53
Ik vond dat Skype nog het beste werkte. Messenger haperde dikwijls.
Of WatsApp ook niet slecht om uren gratis te bellen naar of vanuit België maar voor videocalls heb je wel degelijk een goeie verbinding nodig en genoeg data zoals Ronny55 al vermelde.

pinay lover

mijn vrouwtje haar kid wonen in Bambang tussen de bergen .... slechte verbinding . Zij houdt contact met een maandelijks Skype abonnement en telefoneert naar de gsm toestellen .... 400 minuten per maand voor een 40 euro ...

janvanderijt

ik gebruik watsapp werkt perfect