Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

limiet afhalen atm

Gestart door dirkske1006, zondag 15 april 2018, 10:57:15

Vorige topic - Volgende topic

dirkske1006

hoi, ik weet dat er een limiet is van 20000 piso per dag , maar is er ook limiet wekelijks ??? kan al 2 dagen geen geld meer afhalen. maximum acceed limit. ps. ja hoor geld op rekening. noodoplossing was zoon vragen geld af halen en opsturen via WU maar kostelijk !!!

Kano

Heb jij BPI?  Die heeft inderdaad P 20000 maximum per dag. https://www.bpiexpressonline.com/p/1/96/debit-card-limits   PNB heeft dan weer P 50000 maximum per dag. Maar geen maximum per week.
Maar als je een bankkaart uit je eigen land gebruikt dan heb je ook met limieten van die bank te maken.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

BDO 25000 of 50000 per dag te zien welke rekening je hebt.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Michaela

Ik heb dat ook meegemaakt vorige jaar in november, en ik had ook voldoende saldo. Ik heb het niet uitgezocht hoe het kwam. Gelukkig had ik een familielid die bereid was mij geld te laten lenen.

TheDolphin

Lukte het ook niet om een lager bedrag te pinnen? Misschien heeft het te maken met een stijging van de waarde peso?

Ronny55

Citaat van: dirkske1006 op zondag 15 april 2018, 10:57:15
hoi, ik weet dat er een limiet is van 20000 piso per dag , maar is er ook limiet wekelijks ??? kan al 2 dagen geen geld meer afhalen. maximum acceed limit. ps. ja hoor geld op rekening. noodoplossing was zoon vragen geld af halen en opsturen via WU maar kostelijk !!!
Ik had RCBC 20,000 per keer wel 2x per dag, 40,000/dag, alle dagen . De vraag is heb je het over een  :smiley-philippines: rekening,  :smiley-philippines: Bank ?? welke?
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

staat je bankcard nog op ''wereld'' die wordt ingesteld op Europa of als hij op wereld staat is je termijn misschien afgelopen en moet je hem opnieuw op ''wereld '' zetten